Cena posilování


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Cena posilování  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Cena posilování
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Martin_Lbc


PříspěvekZaslal: pá prosinec 27, 2019 4:22 pm    Předmět: Cena posilování Odpovědět s citátem

Ahoj,
na kolik Kč měsíčně přibližně vyjde posilování?

Jsem úplný začátečník, takže budu potřebovat trenéra, což prý vyjde až na 500 na hodinu.
Potom je tu cena posilovny, kde jsem koukal že je dost velké rozmezí, tady v Praze třeba Form Factory (nejbližší posilovna od domova + dobré parkování) vyjde na 550 měsíčně pro studenta.

Hlavní neznámá je pro mě jídlo. Mám pod 60 kg, extrémně rychlý metabolismus a málo času, takže předpokládám, že budu potřebovat dost proteinů.

Na kolik vyjdou proteiny, jídlo a posilování celkově?

Předem díky za odpovědi

Martin
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ygg


PříspěvekZaslal: pá prosinec 27, 2019 6:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Je ten konec roku a Modrý život se pořád hodí, takže:

Cenu za fitko máš.

Trenér je individuální a taky ti nikdo neřekne jak moc/často jej budeš potřebovat, bo nikdo neví jak moc jsi šikovný a jak moc jsi dřevo.

K tomu si kup tohle ... https://www.luxor.cz/product/tvarovani-tela-pro-muze-a-zeny-zbo000170676?gclid=EAIaIQobChMI89jhxqfW5gIVCLrtCh1sswjXEAQYASABEgJe6PD_BwE ... u Ronnieho bohužel došla:-). Min proto, abys mohl alespoň trochu posoudit, co ti ten trenér vlastně radí.

Strava ... předpokládám, že doteď jsi občas něco také jedl. Protože nikdo nevíme co, tak ti nikdo nepovíme o kolik za jídlo utratíš víc. Stejně tak nevíme jak si můžeš/umíš vařit a jaké jsou obecně tvé možnosti stravování.

Suplementy v této fázi nepotřebuješ vůbec žádné, a když už, tak klasiku zdravé výživy ... vitamíny, minerály.