MilanT
|
Zaslal: po únor 15, 2021 12:48 pm Předmět: 13 let - jak dál, čistý objem |
|
|
Ahoj, je mi 13 let a chtěl bych poradit od zkušenějších, jak by šlo vylepšit můj aktuální jídelníček dle mých cílů. Ze začátku ale něco o tom jak jsem dřív vypadal
( pokud to někoho nezajímá, přeskoč rovnou dolu ): V březnu minulýho roka (tyvole už to táhne na rok) jsem začal hubnout, protože jsem byl poměrně buřtík (cca. 68kg 159cm většina ve špeku) a za tři měsíce jsem shodil 8 kilo (začal jsem dost jezdit na kole, cvičit s vlastní váhou a ještě trénink boxu na pytli, a taky trochu zlepšil stravu z původních deseti rohlíků z nutellou a blbostí - což nebyla rodičů chyba ale moje, protože jsem žral hlavně všude jinde než doma, a když doma tak když nikdo nikde nebyl a nekontroloval), pak prostě tak všěchno zlepšoval a udržoval až do teď (váha se pohnula ještě o 4 kg dolu, ale celkem dost na tuku, takže je možný že jsem jako začátečník i něco málo vybudoval, nevím)
Každopádně mám 165 cm a 57kg, odhaduji tak kolem 12% procent tuku a aktuálně jím kolem 1800-200 kalorií přibližně 120g bílkovin 220g sachrů a přes 50g tuku a momentálně mi váha stojí (občas mám 58kg, občas 56, jeden jsem žilnatější, druhej den méně, ale furt pas i váha na stejném bodě), ale nějak se bojím zvyšovat příjem, protože vzhledem k mé minulosti se celkem bojím tuku (jako abych nebyl prase, nemyslím makroživinu), což je ale protichůdné, k tomu že chci nabírat svaly, tak bych se chtěl zeptat, jak by jste upravili můj dosavadní jídelníček (viz. níže) směrem k čistému nabírání. Do nedávna jsem cvičil 3x týdně fullbody, aktuálně cvičím 4x týdně (klasicky se závažím, osa, jednoručky):
nedělě - nohy
pondělí - vršek
útěrý - volno
středa - fullbody
čtvrtek volno
pátek - fullbody
sobota - volno
citace: |
Příklad mého tréninku vršku je:
military press ve stoje: 15x30kg, 4x12x30kg, 1x15x30kg
ramena tlak s JČ - 2x20x7kg pak 1x20x7 na každou ruku zvlášť
arnoldovy tlaky (arnold press) - 2x20x7kg