vlkův log - lepší už to nebude


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 176, 177, 178 ... 225, 226, 227  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - vlkův log - lepší už to nebude  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> vlkův log - lepší už to nebude
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vlk#


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2022 11:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

19. dubna 2022, úterý
nohy, šestky, ranní trénink, Maximus

Dřepy: (high-bar)
6x 6x 95 kg, RPE 8, malá rezerva, tak 2 op., pravému kolenu se to nelíbilo, ale fungovalo přijatelně

Čelní dřepy:
6x 6x 80 kg, RPE 8, malá rezerva, energie téměř vyčerpána

Mrtvý tah:
4x 6x 115 kg, po první sérii se ozvaly kříže nebo co to je vzadu nad bokama, tak jsem upravil techniku

Biceps: (jednoručky)
4x 6x 20 kg, čtvrtá séie poslední dvě opáčka už po jednom

váhovka: 96.4 kg, asi úspěch po tom hodně prodlouženém víkendu

po dvou deload trénincích a pěti dnech off pokračování v programu a nakonci jsem byl zbitý, že pokud se to rychle nezlepší, tak budu muset ubrat. rovnou jsem vyřadil měřené nástupy OT2M a snažil se pocitově přežít až do konce. zítra šestky na benče a military a tam už čekám fail.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: st duben 20, 2022 11:06 am    Předmět: Odpovědět s citátem

20. dubna 2022, středa
prsa, šestky, ranní trénink, Form Factory Václavák

Military press:
2x 6x 60 kg, první fáze, pak se uvolnila benčová lavice...

Bench-press: (stopky)
6x 6x 97.5 kg, RPE 9-9.5, takticky, dostatečné pauzy, fokus na každou sérii, první jsem zmrvil

Military press:
4x 6x 60 kg, RPE 9-9.5, druhá fáze, ani jsem nedoufal, ale dostatečné pauzy to pořešily

Shyby: (naširoko, nadhmat)
6x 4x BW, skok o jedno opáčko, spoko

Spodní kladka: (veslo)
4x 10x 70 kg

Triceps, stahování: (lano, volná kladka)
4x 8x 50 kg

sauna 10 minut