Prosba o radu RAMENA a NOHY



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Prosba o radu RAMENA a NOHY  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Prosba o radu RAMENA a NOHY
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KoviBalboa


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 9:49 am    Předmět: Prosba o radu RAMENA a NOHY Odpovědět s citátem

Zdravim, chcel by som poradit. Po tazsom uraze kolena, podla doktorov by som uz vobec nemal cvicit drepy a tazke vahy, uraz sa nestal pri drepoch, ale neodporucaju ich uz cvicit a celkovo tazke vahy na nohy, asi ako kazdy nebere doktorov uplne vazne, takze cvicim aspon leg-press.

Moja hlavna otazka je, ze momentalne cvicim RAMENA + NOHY v jeden den, zacinam vzdy prve Ramena, pretoze mam 203 cm a nemam moc siroke ramena, snazim sa ich brat ako prioritu. Viem ze nohy sa maju cvicit same, ale v mojom pripade uz nemozem odcvicit plnohodnotny trening na nohy, tak ci to mozem nehat takto RAMENA + NOHY alebo je to kravina.

Moja priorita z celeho tela su momentalne RAMENA, takze by som to mal celkom komplikovane nasplitovat, keby som musel NOHY samotne.

Dik za kazdu radu a pumpovaniu zdar.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 10:01 am    Předmět: Odpovědět s citátem

A prečo split..?
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KoviBalboa


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 10:06 am    Předmět: Odpovědět s citátem

decarabas napsal:
A prečo split..?


sorry, myslel som rozdelit do treningoveho planu, nie split :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 11:35 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nechcem ti nič nanucovať, ale vlastná skúsenosť s progresom ramien - trikrát týždenne bench o rôznej intenzite a trikrát do týždňa tlaky nad hlavu - military, klokov, s jednoručkami, vyber si. Ramená po dlllhej stagnácii išli hore

Ak ich dávaš iba raz týždenne, asi sa veľa nestane, trošku im prikúr a cvič ich častejšie, ak je to teraz tvoja priorita.
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KoviBalboa


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 11:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

decarabas napsal:
Nechcem ti nič nanucovať, ale vlastná skúsenosť s progresom ramien - trikrát týždenne bench o rôznej intenzite a trikrát do týždňa tlaky nad hlavu - military, klokov, s jednoručkami, vyber si. Ramená po dlllhej stagnácii išli hore

Ak ich dávaš iba raz týždenne, asi sa veľa nestane, trošku im prikúr a cvič ich častejšie, ak je to teraz tvoja priorita.


Dik za tip, no mas to zaujimave, mohol by som ich dat v den ked cvicim prsia a potom este ako prioritu, ked cvicim RAMENA + NOHY, co myslis ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 1:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokiaľ to máš s tým kolenom ako píšeš,nevidím v tom problém. Po benchi daj ľahšie,aj tak budeš mať tlakové partie unavené, pred leg pressom zaraď ťažšie.

Ale odporúčal by som ti nájsť aj iné cviky na nohy.
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KoviBalboa


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 1:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

decarabas napsal:
Pokiaľ to máš s tým kolenom ako píšeš,nevidím v tom problém. Po benchi daj ľahšie,aj tak budeš mať tlakové partie unavené, pred leg pressom zaraď ťažšie.

Ale odporúčal by som ti nájsť aj iné cviky na nohy.


Dik za radu, ako davam aj ine cviky, predkopavanie, ale lahsie vahy, takze to su smiesne cviky vies ako, jedine co mi este na koleno pomaha je bicykel, takze ten posledne 2 roky davam casto.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ShDW


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 3:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nohy bys mohl taky zatěžovat izometricky. Někdy dávám na konci tréninku nohou ještě "sed s oporou zad" (nevím jak se to přesně nazývá). Pálí to neskutečně a vždycky si člověk může ještě na stehna položit nějaký ten kotouč navíc :-)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Poman


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 3:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Po většinu problému s kolenem jsou předkopy úplně na píp píp, legress nic moc a dřep je dobrá volba (btw. dřepů existuje asi 20 druhů, není dřep jako dřep.
_________________
Nikoho nemasíruju...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
ShDW


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 3:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Já předkopy jezdit nemůžu, bolí mě potom týden koleno (přední vazy). Ale těžký dřepy no problem..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Palec077


PříspěvekZaslal: st prosinec 13, 2017 4:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejvíce kolenu uleví, když nebudeš cvičit předkopávání. Legpress bych taky nahradil dřepem, klidně bez váhy, nebo s pomocí od expanderu..

Na ramena cvič tlaky.. s jednoručkama.. s velkou činkou.. Pokud neděláš progress, zaměř se spíš na techniku a nečekej, že ti někdo poradí zázraky.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Prosba o radu RAMENA a NOHY
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru