blázen:VOLNO

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - blázen:VOLNO  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> blázen:VOLNO
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
blazen

PříspěvekZaslal: st červenec 20, 2011 3:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tak já nevim, někdo mi radí pyramidu a odsuzuje 3x3 a 5x5, ty mi píšeš opak.. :) ty poslední tréninky jsou úplně na pytel, jak jsem psal nemám teď podmínky na to, abych mohl chodit pravidelně, takže zatím jedu udržovačku... a tak jak jsem byl na MT vždycky nadrženej, tak na poslední a předposlední trénink MT jsem se na ten cvik ani moc netěšil (ikdyž jsem piloval tu techniku a zkoušel různý malý úpravy)

bicepsy mi hned od začátku posilování sílily a rostly nejvíc ze všech partií, a věř, že ten poměr byl daleko horší (v neprospěch ostatních partií), ale posledních pár měsíců bicepsy stagnují a tak jim dávám trochu větší váhy, abych je popohnal.. a jestli ses díval na víc než na poslední 3-4 tréninky, tak jsem bicepsům nedával zdaleka tolik zabrat jako tricepsům (francouze jsem jel snad v každým tréninku a tricepsy pro mě znamenají víc než bicepsy - i proto, že trochu zaostávají v poměru k bicepsům)

a ramena mám slabý tak nějak pořád, ale taky se za poslední dobu hodně zlepšily a kozy taky (hlavně díky novým cvikům) :)

já si rád nechám poradit a přiučím se, ale ne na základě těch posledních pár tréninků, který jak jsem řekl, jsem fakt odfláknul a ten dnešní jsem si extra vymyslel přímo v posilovně, dopředu jsem to neměl vůbec promyšlený..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Draper

PříspěvekZaslal: st červenec 20, 2011 3:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

citace: