Ektomorf - jídelníček



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Ektomorf - jídelníček  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Ektomorf - jídelníček
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Bross


PříspěvekZaslal: út září 08, 2015 8:18 pm    Předmět: Ektomorf - jídelníček Odpovědět s citátem

Čau, chtěl bych od vás menší radu. Chtěl bych začít cvičit jelikož kecy od každýho jak nejím a ostatní věci mne nebaví poslouchat už tak sem se rozhodl. Ale jelikož jsem ektomorf tak nevím jak s jídelníčkem. Chci od někoho prosím radu jak stručně jídelníček. Prosím berte v potaz že jsem student a stále mi doma vaří otec nebo máma a nemůžu si nějak extra vybírat co chci k jídlu. Tak jestli je něco v nějakém né extra drahém finančním rozsahu.

16 let 60,5kg 178 cm
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bross


PříspěvekZaslal: út září 08, 2015 8:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Snídaně (7:00)
Škola ve většině případů začíná v 8 hodin, takže asi nejčastější čas, kdy většina studentů snídá, bude kolem sedmé hodiny ranní. K snídani bych doporučil. Samozřejmostí je, že pokud máte k dispozici např. corn flakes nebo musli, tak je můžete použít :) Ke snídani bych zařadil i nějaký multivitamín.
a) 300ml odtučněného mléka + 100g ovesných vloček (10g bílkovin, 80g sacharidů) 5+3= 8kč
b) 5 bílků + 1 žloutek + 100g ovesných vloček (21g bílkovin, 65g sacharidů) 15+3= 18kč


Svačina (10:00 - 11:00)
Zde jsem se snažil, aby jídlo bylo trochu méně nápadné, než jaké jsem nosil třeba já (rýži s masem). U svačiny je trochu složitější určit hodnoty a cenu celozrnného rohlíku, proto se to může v reálu lišit, ale snad alespoň přibližné hodnoty pomohou.
a) 180g cottage sýr + celozrnný rohlík (25g bílkovin + cca 61g sacharidů) 17+8= 25kč
b) tuňák ve vlastní šťávě + 10 kusů Racio chlebíků (30g bílkovin + 70g sacharidů) 20+12= 32kč


Oběd (13:00 - 14:00)