|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
blikk
|
Zaslal: út únor 05, 2013 3:59 pm Předmět: jídelníček vs rozpočet |
|
|
Ahoj,
mám takový problém se sestavením jídelníčku. Měřím 172cm, váha cca 70kg. Je mi 25, doteď jsem měl takovou tu "normální" aktivitu, semtam jsem zašel s kámošema na fotbal, občas na kolo, nepravidelně fitko atd. Problém je hlavně v tom, že studuju biologii na vš a mam 3x týdně od rána do večera přednášky a labiny, dva dny v týdnu pak chodim do práce. Do posilky se dostanu večer, to by nebyl takový problém, problém je ale s financema. Jsem velmi omezený,. hradim si všechno sám - nájem, strava, MHD atd.
Teď bych rád začal nějak pravidelně cvičit a s tím samozřejmě bych musel i upravit stravu. Zatim se stravuju dost hrozně, vim to - holt "studentská strava". Jenže jak jsem psal, nevím si moc rady jak to sestavit. Vím že to jde i bez drahých doplňků apod. ale mám limit 50Kč/den, víc to prostě nejde.... je reálný s timhle sestavit nějaký rozumný jídelníček? Hlavní problém mam právě s bílkovinama... těstoviny, rohlíky, vločky atd... to stojí pár kaček a tvoří momentálně převážnou část mýho jídeláku. Poradí někdo? Těch 50Kč/den by bylo bez doplňků, k tomu bych si mohl dovolit ještě cca 800Kč/měsíc na doplnky pokud bych dělal o víkendech takže to by se dalo do toho zahrnout. Ale jak říkám, moc se v tom ještě nevyznám tak bych se rád zde poradil.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
ALKAPONE

|
Zaslal: út únor 05, 2013 4:11 pm Předmět: |
|
|
rekl bych ze 50kc/den je malo s tim asi moc nevymyslis.. tak od 100kc/den se da neco delat _________________ `Bolest, kterou cítíš dnes, bude síla, kterou pocítíš zítra…`
|
|
| nahoru |
|
 |
Spam

|
Zaslal: út únor 05, 2013 4:17 pm Předmět: Re: jídelníček vs rozpočet |
|
|
| blikk napsal: | Ahoj,