Lavice

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Lavice  Úvodní stránka -> Ostatní - kulturistika -> Lavice
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JoanL

PříspěvekZaslal: so říjen 27, 2012 8:09 am    Předmět: Lavice Odpovědět s citátem

Zdravím. Potřeboval bych si pořídit domů polohovatelnou lavici.. s tím, abych to opěradlo mohl dávat do "jakékoliv" pozice. Např. abych tam seděl úplně rovně. Jsem v tomhle naprostý laik, jediný co vím je to, že existují, páč jsem na takové seděl ve fitku

Potřeboval bych tak do 2000kč, možná lehčí přešlap. Hlavně nechci koupit nějaký šunt, který se mi po pár dnech rozpadne

Tady přikládám fotku toho co si představuji. Nechci samozřejmě stejný tvary a podobně, protože by to bylo o mnoho dražší.. ale zkrátka ten typ

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirka44

PříspěvekZaslal: ne říjen 28, 2012 5:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

za 2000 kč nekoupiš ani ten šunt ... ,lepsi je si priplatit a koupit kvalitni...
Apolo

PříspěvekZaslal: ne říjen 28, 2012 6:00 pm    Předmět: Re: Lavice Odpovědět s citátem

Zkusil bych aukro, některé nevypadají marně a do 2000 se vejdeš.
duke.dukem

PříspěvekZaslal: po říjen 29, 2012 9:11 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja mam tuto

kód:
http://aukro.cz/polohovaci-lavice-5750-i2748247201.html

a jsem s ni velmi spokojenej. Ale jestli myslis sedenim uplne rovne pravy uhel, tak ten tam nejde.
švadla

PříspěvekZaslal: po říjen 29, 2012 9:20 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky ji mám. Plus další věci. Přímo od Standy ze Zruče. Je to šikovnej kluk a dělá pěkný a poctivý věci. Mám od něj vlastně vybavenou svoji domácí posilku. Napiš do vyhledávače:
zamecnictvi-stahla.cz/posilka.htm a kochej se :-)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
JoanL

PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2012 9:51 am    Předmět: Odpovědět s citátem