Odběr krve/krevní plazmy


Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Odběr krve/krevní plazmy  Úvodní stránka -> Ostatní -> Odběr krve/krevní plazmy
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Šli byste na odběr krve / plazmy ?
Ano
71%
 71%  [ 23 ]
Ne (proč?)
28%
 28%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 32

Autor Zpráva
Frozz.


PříspěvekZaslal: ne listopad 22, 2009 1:43 pm    Předmět: Odběr krve/krevní plazmy Odpovědět s citátem

Zdar,

Jelikož jsem student, rád bych si něco přivydělal, a chtěl bych zkusit odběr krevní plazmy (který se může praktikovat 1x za týden = 400Kč za odběr). Odběr krevní plasmy netrvá i s vyšetřeními déle než hodinu.

Takže bych se rád zeptal, jsou s tím spojena nějaká rizika? Slyšel jsem, že když jsem sportovec, tak odběr plazmy u mě může způsobit slabost, ztrátu energie, nebo tak něco . Máte s tím zkušenosti? Nebo byste to při intenzivní zátěži nedoporučovali??
Díky za odpovědi.

http://www.novinky.cz/ekonomika/183974-darovanim-krevni-plasmy-ci-spermatu-lze-vydelat-tisice-korun.html
_________________
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
magion


PříspěvekZaslal: ne listopad 22, 2009 1:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

radsi si najdi praci/brigadu nebo spermobanku..
_________________
Go For Your Dream..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
!KODL!


PříspěvekZaslal: ne listopad 22, 2009 1:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím, že když děláš sport byla by blbost dávat plazmu, moc o tom nevím, ale oslabí tě to na sto procent a musíš pak jíst hodně sachru abys to doplnil, ale moc o tom nevím.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frozz.


PříspěvekZaslal: ne listopad 22, 2009 1:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

magion napsal: