Po navýšení sacharidů jsem začal hubnout



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Po navýšení sacharidů jsem začal hubnout  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Po navýšení sacharidů jsem začal hubnout
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lukyn41


PříspěvekZaslal: so prosinec 18, 2021 11:10 pm    Předmět: Po navýšení sacharidů jsem začal hubnout Odpovědět s citátem

Ahoj, chci se zeptat jestli už se někdo setkal s něčím podobným. Moje váha je aktuálně 77-78 Kg, výška cca 196 cm. Trénink mám 3x týdně, pracuji jako automechanik (práce bývá dost často náročná - žádná sedavá práce). Trénink jedu push, pull a legs, 10-12 opak. po 3-4 seriich. Cvičím už něco málo přes rok, síla nějaká narostla, svalová hmota také ale není to stále takové jaké bych si představoval. Cvičit jsem začal s kamarádem který má ruce už jednou tak větší i když jsme začali cvičit ve stejnou dobu a nejen ruce ale i nohy má znatelně větší (cvičit chodíme spolu). Samozřejmě chápu že všechno chce svůj čas. Do určité doby jsem měl denní příjem S - 230-240g, B - 240-260g, T - 100-140g. Do určité doby mi to vyhovovalo ale váha se mi nějak moc nezměnila ani svaly nějak moc nerostly (váha se držela pořád na nějakých cca 80 +-1kg). Je to tak 1 a půl měsíce co jsem se rozhodl navýšit sacharidy a snížit bílkoviny. Sacharidy jsem zvýšil na cca 300-330g, B - 190-230g, T - 100-120g. Od téhle doby jsem začal pozorovat že při trénincích jsem měl více energie a dokonce i zvedal o něco větší váhy. Ovšem po mém jídelníčku mi není úplně nejlépe. Mám časté pálení žáhy, nadýmání . Po nějakém měsíci jsem vlezl na váhu a to co jsem viděl mě až vyděsilo, moje váha byla 77 kg (vážil jsem se po večeři večer). Fitko dávám většinou po práci. I když se snažím, spát chodím nepravidelně (spánek 6-7 hodin).

Přikládám můj výsledek měření InBody který proběh zhruba před 3 měsíci kdy jsem měl větší příjem bílkovin.




Můj jídelníček vypadá většinou takhle: