|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Anonymní zemědělec
|
Zaslal: čt prosinec 27, 2012 6:54 pm Předmět: Učení nazpaměť |
|
|
Pa, měl bych prosím dotaz, neznáte někdo nějakou metodu naučení se poměrně dlouhýho textu (cca přes 5k slov) nazpaměť? Studuji VŠ, kde realizujeme jeden projekt, ve kterým je bohužel tolik hoven, že mi nic jinýho nezbejvá, taháky nepoužívám. Během tejdne mám v plánu 4 hodiny dopo a odpo, nebo-li 8 hodin denně, ale bojím se, že to nestihnu. Pokud má někdo jinej nápad, sem s nim, díky.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Deadlift
Moderátor
|
Zaslal: čt prosinec 27, 2012 7:07 pm Předmět: |
|
|
5000/ (8x7)= 89 stran / hod. tj. 1,5 strany nazpaměť za minutu, což ani nepřečteš.
Jinými slovy - jsi v prdeli.
edit. a kdybys nebrouzdal na netu, byl bys tam taky, ale ne tak hluboko.
|
|
| nahoru |
|
 |
Judson

|
|
| nahoru |
|
 |
Seva98

|
Zaslal: čt prosinec 27, 2012 7:12 pm Předmět: |
|
|
Co to je 8x7 ? 8 radku a 7 slov na radek? To by musel byt nejaky sileny font. To ma o hodne kratsi ten text viz. muj priklad:
Ted pred Vanocema jsem se ucil tohle http://uloz.to/x9GZT68/ucetnictvi-docx
21 245 slov na 35 stranek za 2 dny a dal jsem to na 1 :-)
To zvladnes zemedelce, chce to cist, cist a cist, podtrhavat si to hlavni, mit to pekne zorganizovane a uplne zbytecnosti preskocit
|
|
| nahoru |
|
 |
Anonymní zemědělec
|
Zaslal: čt prosinec 27, 2012 7:24 pm Předmět: |
|
|
| Seva98 napsal: | Co to je 8x7 ? 8 radku a 7 slov na radek? To by musel byt nejaky sileny font. To ma o hodne kratsi ten text viz. muj priklad:
Ted pred Vanocema jsem se ucil tohle uloz.to/x9GZT68/ucetnictvi-docx
To zvladnes zemedelce, chce to cist, cist a cist, podtrhavat si to hlavni, mit to pekne zorganizovane a uplne zbytecnosti preskocit |
díky za odpovědi, 8 hodin denně * 7 dní v tejdnu, pokud se nepletu... dík za povzbuzení, pomohlo, zejtra na to vlítnu, hezký svátky :))
|
|
| nahoru |
|
 |
Deadlift
Moderátor
|