|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Trongix
|
Zaslal: čt leden 17, 2013 1:01 pm Předmět: Podpoření spalování |
|
|
Dobrý den, je mi 18 let, měřím 189 cm a vážím 110kg. Do Vánoc jsem dělal sportovně Powerlifting, a jezdil sem na nejrůznější soutěže. Bohužel se mi před jedním měsícem stala nehoda a poškodil jsem si ramenní sval, takže nemůžu cvičit benchpress ani ramena. Takže jsem dlouho necvičil a teď už to je celkem vidět. V Soutěžní formě jsem se udržoval tak na 98kg. Rád bych se zase dostal do formy, a dostal to tak na 80 kg, stejně teď nemůžu dva měsíce cvičit. Od 7 ledna jsem začal jezdit jen Kardio, zejména Rotoped. Po týdnu kardia a změnění stravy jsem shodil 1,2 kg, což si myslím není zase tak málo ale není to ani hodně. Proto bych se chtěl s vámi poradit, jak bych měl postupovat při dalším snažení. Nepiju alkohol ani nekouřím, studuji na Střední počítačové škole kde se většina času stráví na PC nebo v lavicích takže moc pohybu není. Každý den dojíždím 72 minut do Dvora králové, a pak zase zpět. Tento čas většinou prospím. Se spánkem to nemám taky moc dobré, protože každý den kromě víkendu spím asi jen 6 nebo 7 hodin, což není moc ideální pro regeneraci. Každý den vstávám okolo 6 hodiny, jdu na autobus pak sem do 16:00 ve škole, v 17:15 dorazím domů a jdu do posilovny. Tam jsem většinou každý den kromě soboty. Jezdím Kardio 1 hodinu a pak si dám většinou břicho, Chtěl jsem přidat biceps nebo triceps ale furt to rameno bolí tak to nechci pokoušet. Potom co přijdu z posilovny dělám většinou školu a pak si dám protein, nebo cereálie. Jídlo je u mě horší. Bohužel ráno vůbec nejím, protože mi je pak nevolno a večer mám pak hlad, což není moc ideální. Dále jsem přemýšlel, že bych při tom kardiu nasadil nějaký spalovač + protein, a po tréninku bych bral sacharid na doplnění energie. Děkuji všem, co mě podpoří nebo mi nějak poradí.
Shrnutí:
Váha:110 kg
Výška:189 cm
Posilovna: 6x týdně
Typ: Kardio + Břicho