|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
jachym
|
Zaslal: pá březen 15, 2013 3:53 pm Předmět: Řeznictví |
|
|
Ahoj,
předem se omlouvám za spam pro neBrňáky, ale všiml jsem si, že někteří z vás z Brna jsou tak se zeptám. Mám takový problém. Chodím do práce a končím v 19h. No a nákup připadá v úvahu až potom, protože v práci nemám možnost mít něco někde v chladu. Doteď jsem kupoval maso tím pádem maximálně v tescu, intersparu apod. ale v poslední době už je to horší a horší a snad radši nekupovat nic než to co tam mívaji, navíc takhle večer, v nabídce.
Proto jsem se chtěl zeptat jestli někdo z vás nezná nějaké řeznictví, nebo dobré místo, kde by se dalo nakoupit i po 19/19:30. Ideálně někde blízko centra. Jediné co mě napadlo je Globus, tam prý mají dobré, ale kdo je z Brna ví kde Globus je.... a já jako student všude MHD a jezdit obden do Globusu na to opravdu čas ani chuť nemám a stejně tak, to že jsem student bohužel znamená, že mám dost omezené možnosti skladování a proto nemůžu nakoupit na týden dopředu, máme malou ledničku a mrazák pro víc lidí.
Díky za případné tipy
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Thinkmuscle

|
Zaslal: pá březen 15, 2013 3:57 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
jachym
|
Zaslal: pá březen 15, 2013 4:03 pm Předmět: |
|
|
No, to je samozřejmě ideální možnost, jenže... naraží to zas na mojí situaci - zaprvé si to jako student nemůžu dovolit platit ještě za dovoz, ono už tak kupovat maso je pro mě dost problém a navíc... kdybych si to ještě objednával v tak malých množstvích vůbec by se to nevyplatilo, nemluvě o tom, že bych zase neměl ten výběr, kdy přijdu do obchodu a vyberu si.
|
|
| nahoru |
|
 |
guruhonza
Anonymní
|
Zaslal: pá březen 15, 2013 4:17 pm Předmět: |
|
|
Z Halal jste si někdo už nechávali dovést maso? Kolik si tam účtují za dopravu při objednávce kolem 2tis. třeba?
|
|
| nahoru |
|
 |
Thinkmuscle

|
Zaslal: pá březen 15, 2013 4:18 pm Předmět: |
|
|