| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Vokr

|
Zaslal: ne březen 24, 2013 12:48 pm Předmět: Záchranářský kurz |
|
|
Říkal jsem si, že bych chtěl vědět co dělat v krizových situacích a trochu se v tomhle ohledu vzdělat a během podzimu/příští zimy bych chtěl něco takovýho absolvovat . Takže jestli máte někdo zkušenosti s nějakým záchranářským kurzem budu rád za zkušenosti či rady. Jinak jsem z Vysočiny a studuji v Brně, tak hlavně jestli víte tady o něčem.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |
 |
Apolo

|
Zaslal: ne březen 24, 2013 1:00 pm Předmět: Re: Záchranářský kurz |
|
|
| Vokr napsal: | | Říkal jsem si, že bych chtěl vědět co dělat v krizových situacích a trochu se v tomhle ohledu vzdělat a během podzimu/příští zimy bych chtěl něco takovýho absolvovat . Takže jestli máte někdo zkušenosti s nějakým záchranářským kurzem budu rád za zkušenosti či rady. Jinak jsem z Vysočiny a studuji v Brně, tak hlavně jestli víte tady o něčem. |
Ahoj, jaký kurz máš přesně na mysli? Poskytování první pomoci? _________________ John Spartan: Jednu věc bych ale chtěl vědět. Jak sakra fungujou ty tři mušle?
|
|
| nahoru |
|
 |
Vokr

|
Zaslal: ne březen 24, 2013 1:42 pm Předmět: |
|
|
No my jsme nějaký kurz na škole měli, ale to bylo takový to nejzákladnější si myslím a ani z toho nevím jestli si něco pamatuju, protože mě to tehdy nějak extra nezajímalo. Jinak se moc neorientuju právě, co je za možnost pro veřejnost za typy kurzů, ale asi budu myslet kurz první pomoci...
|
|
| nahoru |
|
 |
Marky V.

|
Zaslal: ne březen 24, 2013 2:50 pm Předmět: |
|
|
My v práci máme pořáde nějaký takovýhle kurzy, hlavně první pomoc nebo nedávno záchrana tonoucích na ledě. Důležitý je naučit se základy a ty drilovat. _________________ "Dřep je dřep, pane řediteli!" - profesor tělocviku z filmu Cesta do hlubin študákovy duše.
|
|
| nahoru |
|
 |
Apolo

|
Zaslal: ne březen 24, 2013 5:38 pm Předmět: |
|
|