|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
7eVen
|
Zaslal: čt květen 23, 2013 1:31 pm Předmět: Nedaří se mi zhubnout, proč? |
|
|
Čau,
Ok...už po přečtení nadpisu si myslíte, že buď cvičím špatně, nebo mám málo kardia, nebo jim sračky apd.
Není tomu tak, nejsem začátečník, cvičit umím a se stravou + dodržování nějakého jídelníčku problém nemám...
Problém je v tom, že i když po týdnu snažení a dodržování nějaké stravy, tak jsem po týdnu zhubl jenom 100g..nevím včem dělám chybu, jestli mám zpomalený metabolismus? nebo to mám svést na geny, nebo se mám zabít? ale jedno vím určitě, jsem nasraný
Možná se mi forma (vršek) zlepšuje, vím že sval je těžší jak tuk, ale já chci mít pod 100ku, chci mít co nejmenší tělesnou hmotnost abych měl vyditelný six pack...
Jen tak něco o mě: výška 195cm, váha 106,9kg....12. srpna 2012 jsem měl 118kg
PS: jak jsem říkal, cvičit umím a stravu dodržuju, však to znáte...vločky, mléko, tvarohy, proteiny, maso, rýže, cottage, tvarůžky, ryby...
Díky
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Draper

|
Zaslal: čt květen 23, 2013 1:34 pm Předmět: |
|
|
Asi delas neco blbe _________________ CIZOPASNIK: Drapere, ty nejsi divnej, ty jsi z jiny galaxie a mam podezreni, ze te odtamtud vyhnali, protoze jsi byl divnej i na meritka mimozemstanu
http://mismasfitness.cz/
Nejlepsi trenink na svete? HPM - hlavne poradne makat!! (hovnival)
|
|
| nahoru |
|
 |
Peter Ustinov

|
|
| nahoru |
|
 |
7eVen
|
Zaslal: čt květen 23, 2013 1:48 pm Předmět: |
|
|
nee faaakt?  , to jsi taky myslím, otázka je co že..
Obzvlášť od tebe jsem očekával nějaký inteligentnější, odbornější názor :-D
|
|
| nahoru |
|
 |
7eVen
|
Zaslal: čt květen 23, 2013 2:04 pm Předmět: |
|
|
mmm, nechce se mi to psát...ale co, třeba na něco příjdete...
8:00 - protein
8:30 - 40g rýže
10:00 - 40g rýže + cottage
12:00 - 40g rýže + 200g kuřecího
14:00 - tvaroh
16:00 - protein
17:00 - trénink