Jsem 26 letá holka...Nastoupit k policii???

Jdi na stránku 1, 2  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Jsem 26 letá holka...Nastoupit k policii???  Úvodní stránka -> Ostatní -> Jsem 26 letá holka...Nastoupit k policii???
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Marki

PříspěvekZaslal: po říjen 21, 2013 2:06 pm    Předmět: Jsem 26 letá holka...Nastoupit k policii??? Odpovědět s citátem

Ahoj, od února bych mohla nastoupit k policii na Vysočině. Je mi 26, vdaná, ale rodinu neplánuju, pracuju jako úřednice. Současný stav: 8 hodin denně sedím na zadku u PC a hrozně mi to nebaví! Miluju sport, akci, když se něco děje! Proto o práci u PČR stojím..hrozně mi to sezení štve...jen mi ale děsí názory všech kolem... Budoucnost: Jít do toho nebo ne...?? Penězma bych na tom byla stejně, o to ani nejde, netuším, jestli práce u Policie bude lepší volba pro mně:- ( prosím poraďte, musím se rozhodnout rychle!!!:- ( Díky za upřímné rady!!! v čem práce spočívá, co vlastně budu dělat???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley

PříspěvekZaslal: po říjen 21, 2013 2:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jestli mas rada akci, stan se hrdinkou v akčních filmech nebo se dej když už tak treba k hasičům :)) nevim na jakou jdeš pozici, ale jestli chceš akční praci u policie, tak to se dej k URNĚ :)) (taky zvaž jak moc tě současná práce nebaví a jakej máš plat....aby ses nevzdávala něčeho jen kvůli tomu, ze sedíš v kanclu a nebaví te to....)

Ja šel k vojákům taky abych zažil nějakou tu akci, za tři roky na vojensky škole jsem vystřízlivěl a teď jsem rad za teplý místo v kanclu, kdy si můžu odpoledne udělat akci jakou chci a nemusím denně mrznout někde v lese nebo v případe policie šlapat chodník :))

Za mě určitě k policii ne, ale přiznávám, nepracují u policie, jen v jiný státní složce :))
BerserK87
(ban)

PříspěvekZaslal: po říjen 21, 2013 2:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem