|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
bara96

|
Zaslal: ne duben 20, 2014 10:22 pm Předmět: trainlikeagirl |
|
|
Ahojte! Jsem celkem nováček, ale i tak. Celý život jsem sportovala, jenže pak přišel pád na lyžích a tak nějak jsem přibrala z podváhy (anorexie) na dost vysokou váhu (cca 68kg), kterou si teď asi držím.
Začala jsem chodit do posilovny po operaci kolene s cílem trochu posílit svaly na operované noze a zhubnout, protože jsem v sobě nemohla vydržet. Každopádně jsem si činky zamilovala. Mým cílem je celkové zlepšení kondice, vytrvalosti, síly a nárůst svalové hmoty (a ta trocha tuku by taky dolů mohla :D)..
Chtěla bych jednou zvládat v budoucnu crossfit na trochu lepší úrovni. Mít silovou vytrvalost, výbušnost, energii. Baví mě to. Jenže mi dávají zabrat WOD i s kettlebelly a vlastní vahou :D Je to tím, že na tak intenzivní tréninky nejsem zvyklá. Nedělá mi problém tahat těžké váhy, ale jak je to třeba 15-20 minut v kuse... To už je problém :D
Jinak mám v posilovně rozdělen trénink na 2x týdně vršek, 2x spodek, 2x cviky s vlastní vahou, 1-2x crossfit
Ale musím to nějak překopat, protože jsem trochu závislá :D plánuju si sem své tréninky zapisovat a sledovat tak svůj progress. Třeba dojdu k závěru, co vlastně chci.
"maximální" váhy (proč v uvozovkách? asi se bojím jít dál.. :D)
zadní dřep - 10x 70kg
čelní dřep - 5x 50kg (teprve jsem s ním začala)
mrtvý tah - 3x 100kg (první trénink mrtvého tahu)
tlaky na ramena - 10x 14kg
tlaky na rovné lavici - 10x16kg
shyby podhmatem - 4x (slabota)
přemístění - 50kg (první trénink přemístění, nevím kolikrát)
Chtěla bych se teď zaměřit také na cviky jako jsou snatche, power cleany, thrusters a podobné. Jsou to komplexní cviky a zapojují více svalů. Lepší než mít postavený trénink jen na biceps+triceps a jet ho celý izolovaně. Pro mě ztráta času + by mě to nebavilo.
Budu ráda za jakoukoli radu :)
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Notrax
|
|
| nahoru |
|
 |
TTeDy

|