|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Tom3

|
Zaslal: st červen 04, 2014 7:45 pm Předmět: "low carb, high protein + fat" |
|
|
Zdar, urcite uz jste o teto diete slyseli, no mel bych par dotazu na lidi co to drzi, (ale i nedrzi) co si o tom mysli, jestli je to vubec mozne.. prekopiruju to co jsem psal na druhem webu, nevim jestli mi tam nekdo odpovi, treba se tu nekdo takovy najde :)
Pro hubnutí to bude asi dobrý, ale co pomalý, čistý ""objem"" ?
Dále nevím, kolik dávat tuku, bílkoviny bych chtěl držet na cca 1.8g/kg, sacharidy okolo 3g/kg (pouze okolo tréninku) ale tuky absolutně nevím. Ani nevím, na jaké hodnotě začít a v případě hubnutí přidávat (tuku).
Dále mi dělá problém netrénink. den, jak to dělat při něm? Rozdělit stejnou dávku sachru do všech jídel kromě snídaně, nebo je omezit treba na 100-150 a dát je večer? Nebo naopak nacukrovat?
V této problematice low carbu jsem dá se říct nováček, nikdy jsem podobný způsob nezkoušel.
Kdyby někdo věděl nebo mohl poradit, byl bych mu vděčný :)
Kostra by byla asi takova - vychazi to vicemene ze salebovych clanku ohledne mytu o strave - snidane tuky + bilkoviny, obed mala porce sacharidu + bilkoviny, trenink, potreninkovy napoj (bilkoviny + malta cca do 45g), potrenink, jidlo - 3 části: 1) zelenina, 2) maso + zdravé tuky (+ zelenina resp. sacharidy), 3) sacharidy (+ zdravé tuky) a druha vecere protein (ne vzdy a pravidelne)
PS: NEJEDNA SE MI O SHAZOVANI VAHY, ALE O POSTUPNE, KVALITNI NABIRANI
Snad se najde nekdo s otevrenou mysli ochoten premyslet i o alternativnim stravovani, nez 6x denne sacharidy..
E: ektomorf 185cm/80kg _________________ "First they ask you why you do it, then they ask you how you did it."
"Chodil bys raději po ulici a lidem říkal, že zvedáš tunu a nevypadal tak, nebo bys raději donutil lidi přemýšlet o tom, kolik zvedáš, jen tím, jak vypadáš?‘" - buh vi kdo
Naposledy upravil Tom3 dne st červen 25, 2014 7:26 pm, celkově upraveno 1 krát
|
|
| nahoru |
|
 |