|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
LexCZE
|
Zaslal: čt červenec 31, 2014 8:56 am Předmět: Potřebuju schválit lavici ACRA WB3500 |
|
|
Jsem student, tak si nemůžu dovolit kdo ví co, ovšem našel jsem tuto lavici, která má docela pěknou nosnost, je levná a hlavně má kladku na které cvičím rád.
Chtěl bych znát váš názor, jestli to je šmejd nebo ne ?
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Ronnie
Administrátor

|
Zaslal: čt červenec 31, 2014 9:09 am Předmět: Re: Potřebuju schválit lavici ACRA WB3500 |
|
|
Nechci Tě zklamat, ale nekupuj ji. Lavice za 2500 Kč plus mínus nemůže být a ani nebude použitelná. Btw. ta kladka bude mít straně omezený rozsah pohybu a díky tomu uchycení tam dáš pidi zátěž. Stojany pro velkou činku příliš blízko u sebe. Bude to ta klasická lavice, co se kýve a není stabilní. V nouzi největší na ní asi odcvičíš, ale když už, tak vezmi jen lavičku s tím stojanem a ne ty ostatní věci navíc, které tam jsou stejně na nic a v praxi nepoužitelné.
|
|
| nahoru |
|
 |
Moocha

|
Zaslal: čt červenec 31, 2014 9:13 am Předmět: |
|
|
Jestli nemáš peníze, kup velkou činku a kotouče. Jestli ti zbyde pár stovek, přidej hrazdu a máš vymalováno. Možná časem pár kousků KTB. To jsou věci, co můžeš předat dětem, prostě navždycky.
|
|
| nahoru |
|
 |
Spazik

|
Zaslal: čt červenec 31, 2014 10:09 am Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Pokedex
|
Zaslal: čt červenec 31, 2014 10:14 am Předmět: |
|
|
Když ji teda potřebuješ schválit tak schvalujeme :-)
|
|
| nahoru |
|
 |
LexCZE
|
|
| nahoru |
|
 |
daymoon
Moderátor

|
Zaslal: čt červenec 31, 2014 10:52 am Předmět: |
|
|
Můj názor je podobný, jaký prezentoval Moocha.
Abych svůj názor podpořil, něco napíšu. Už asi 4 roky cvičím jen doma a lavici vůbec nemám. Teď jsem nad tím přemýšlel a lavice je vlastně něco, co není vůbec potřeba.