|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Adamis
|
Zaslal: čt srpen 21, 2014 7:36 pm Předmět: vysoký tep |
|
|
Zdravím,
nedávno jsem byl na lékařské prohlídce a naměřili mi tam tep 100/minuta. Doktor říkal, že nervozita mohla dělat své, možná měl pravdu, protože doma jsem naměřil 86. Jenže na internetu jsem se dočetl, že běžný tep je cca 70 a u sportovců může být i nižší. Napadlo mě jestli v tom nehraje roli to, že jen zvedám těžké váhy a kardio nedělám. 20 let, 185cm - 97kg (cca 12% bodyfat)
Díky za názory
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Deadlift
Moderátor
|
Zaslal: čt srpen 21, 2014 7:41 pm Předmět: |
|
|
Asi malá aerobní trénovanost. Zkus zařadit aspoň chůzi...třeba do fitka nejezdi autem apod.:o)
|
|
| nahoru |
|
 |
eSko
Naivka

|
Zaslal: čt srpen 21, 2014 8:44 pm Předmět: |
|
|
Možná vyšší aktivita sympatiku nad parasympatikem. Zkus si tep změřit ráno hned po probuzení vleže (nevstávej, nechoď čůrat, nic nedělej). Napiš si třeba někam na viditelné místo "změř si tep", člověk má tendenci na to s rozespalou hlavou zapomenout. Pak sem hoď číslo. Jinak jak říká deadlift, může to být malá trénovanost. Napadá mě ještě častý psychický stres. Kompenzace ve formě aerobních aktivit může přijít vhod. Jenom zvedat činky není dobrý, ať si to myslí kdo chce, co chce - silové sporty bez kardio kompenzace mohou vést ve pozdějším věku k infarktu. Srdeční svalovina se totiž zvětšuje, ale komory se nedilatují, tudíž se paradoxně snižuje efektivita a množství krve protékající srdcem -> musí se zvýšit krevní tlak. Tím trpí většina silových sportovců jako důsledek adaptace organismu na častý Valzalvův manévr k němuž dochází při zadržování dechu zároveň se zvedáním břemene...
...fuj jsem se vykecal. _________________ "Ti, kteří si myslí, že nemají čas na tělesná cvičení, si budou muset dříve či později najít čas pro nemoc." Edward Stanley
|
|
| nahoru |
|
 |
Deadlift
Moderátor
|
Zaslal: čt srpen 21, 2014 8:47 pm Předmět: |
|
|