Ahojte, dúfam, že som založila novú tému na správnom mieste a ak nie tak sa ospravedlňujem, pretože som tu nová.... najprv by som Vám chcela povedať niečo o sebe :) Som dievča, mám 18 rokov, výška: 165 cm, hmotnosť: 59kg ... Som študentka a chcela by som schudnúť na 55 kg samozrejme váha až tak nie je podstatná keďže neviem koľko % tuku v sebe mám :) ale v podstate potrebovala by som ho odstrániť z brucha, bokov a stehien ale zároveň nabrať trocha svalov ...
Takže trocha vám rozoberiem svoj tréning.... Najprv som sa venovala rekreačne cyklistike, no v decembri som dostala stacionárny bike, na ktorom som začala makať a dostala som sa na tých 60 minút

... potom vo februári som pridala trocha aj posilňovania. Keďže máme doma menšiu posilku tak som začala cvičiť trocha fullbody

, ale moje stravovanie bolo nezdravé, tak som ho v máji zmenila na zdravšie a s tým som aj zamenila full body na split 2+1, s ktorým mi pomohol môj otec ... cvičila som ho štyri mesiace a už ma aj nudil tak som ho zmenila na split 3+1 ... takže teraz cvičím asi nejak takto :
1. deň - 20 minút cardio , prsia, triceps, brucho (60minút), 40 minút cardio
2. deň - 20 min. cardio, chrbát, biceps, brucho, 40 min. cardio
3. deň - 20 min. cardio, nohy, ramená, brucho
4. deň voľno
a potom opakujem..
no a teraz sa dostávam k podstatnej časti a tou je strava.

Môj jedálniček vyzerá asi takto
Raňajky 6:30 - 50 g ovsené vločky s jablkom alebo banánom , polkou bieleho jogurtu a 1 pl arašidového masla // tri knackebroty s trochou arašidového masla , biely jogurt a trocha ovsených vločiek plus 1 ks ovocia
1. desiata 9:30 - celozrná žemľa s horčicou a šunkou
2. desiata 12:15 - celozrná žemľa s horčicou a šunkou
Obed - 14:40 - to čo je doma navarené /polievka + ryža a mäso , halušky, cestoviny s tvarohom a pod.)
pred tréningom káva 15:30
16:30 - 18:30 tréning