Aktuální formy VII.

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 288, 289, 290 ... 339, 340, 341  Další

odeslat nové téma  Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí - Aktuální formy VII.  Úvodní stránka -> Fotografie -> Aktuální formy VII.
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Samec

PříspěvekZaslal: čt listopad 27, 2014 4:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jako nato že jsem měl kúru pro začátečníky tak jsem celkem spokojen ... jsem týden po kúře za dva týdny tam bouchnu clomid a uvidíme.

Před létem tam možná zase něco bouchnu, ale to už bych šel do oxandrolonu + sustanon, nebo oxandrolon + propionat.

PS: uvidím jestli žena dovolí :D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jari

PříspěvekZaslal: čt listopad 27, 2014 4:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Black Dragon napsal:
Btw. s pozovanim to zase vypada trochu jinak

Sorry, musel jsem to quotnout, protože se mi to líbí velice.

Martine, jen tak jsem se tě představil s 20ti kilama svalů navrh , protože je to krásně symetrický a svým způsobem je tě škoda
Samec

PříspěvekZaslal: čt listopad 27, 2014 4:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

raw napsal:
samec miry? ruce ramena vypadaji super, hrudnik nic moc

Ruce mám 46 a hrudník jsem neměřil nikdy ale je slabší no :/ dřu ho ale poctivě no.
raw

PříspěvekZaslal: čt listopad 27, 2014 7:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Samec napsal:
Jako nato že jsem měl kúru pro začátečníky tak jsem celkem spokojen ... jsem týden po kúře za dva týdny tam bouchnu clomid a uvidíme.

Před létem tam možná zase něco bouchnu, ale to už bych šel do oxandrolonu + sustanon, nebo oxandrolon + propionat.

PS: uvidím jestli žena dovolí :D

hlavne at dobre vystihnes pct, to je nejdulezitejsi