Tahy klasikó
2 x 10 x 60 kg
2 x 6 x 100 kg
3 x 140 kg
3 x 180 kg
3 x 220 kg
3 x 3 x 250 kg
Docela těžký. Včera oslava 65 narozenin tchána a i když jsem nepil, teda jen pár panáčků vodky na uvítanou, tak jsem byl dnes nějakej přichcíplej. Hlavně jsem si teda kokot zkusil na klasiku tahy s botama s podpatkem, jako používá Andreas a někteří další a úplně jsem si tím rozhodil techniku. Do 180 kg dobrý, 220 jsem přepadával na hubu. Přezul jsem se a 250 na nízkých botach najednou úplně hnusotechnikou. Druhá série už lepší, ale žádnej šlágr. Tyhle pokusy už dělat nebudu.
Dřep
3 x 100 kg
3 x 140 kg
3 x 160 kg
3 x 170 kg
3 x 180 kg
3 x 190 kg
Nechal jsem si natočit poslední sérii, protože podvědomě utíkám pořád pravým ramenem někam pryč a do teď jsem prý měl při tlaku činky pravou ruku o cca 5-10 cm výš. Je to pro mě docela problém uhlídat činku v rovině. Zatím se mi daří udržovat tempo +10 kg týdně. Uvidíme příští týden co bude rameno říkat na 120. Každopádně tak jako tak času moc není. 7 týdnů do soutěže.
na tom videu neni nic videt, zadny vykyvy apod. Nicmene moc dobre znam pocit, kdy clovek uhyba podvedome pred bolesti a ma pocit, ze jede mimo idealni drahu, ja mel problemy hlavne v negativni fazi.
ze svoji posledni epizody s bolavym ramenem jsem se dostal diky bolavamu zubu, kdy jsem bral 4-5 brufenu denne, abych vubec vydrzel nemlatit hlavou o zed a mohl fungovat v praci. Po 5-ti dnech na teto lecebne kure jsem o ramenu najednou nevedel.
Jo tak tomu věřím, vysoký dávky ibuprofenu dokážou skoro zázraky se zánětama apod, ale já jsem v zásadě proti tomu ho dávat. Po tom co mi pan bratr (už skoro doktor) vysvětlil, co je to za cajch na játra si radši vytrpím nějakou bolest a budu se snažit najít vždy jiný řešení.
K tréninku: nestíhám ted vůbec nic, denně 9-12 hod v práci a když nejsem v práci, jsem za barem ve fitku. Do toho makačka s oddílem, docela se nám to rozjelo, už máme 16 členů a není to zase sranda se o to vše postarat.