|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
carhartt
|
Zaslal: ne březen 22, 2015 6:11 pm Předmět: bcaa nebo protein (muay thai) |
|
|
Zdravím, je mi 17 let, 174cm a 65kg. Dělám závodně thajskej box.
V příštích pár měsících bych chtěl vytvořit co nejvíce svalů a zbavit se co nejvíce tuku, ale abych měl váhu max. do 67kg, protože zápasím ve váze do 63kg, tak abych nemusel moc shazovat. Mam trénink 4-5x + 3-5x týdně běh + 1x posilka. Stravu mám celkem vyřešenou, ale nevím, jestli mám koupit bcaa (synergy) nebo nějakej protein (jsem student, s největší pravděpodobností nebudu mít peníze na oboje). Co by mi víc pomohlo? Díky předem za odpovědi :)
Naposledy upravil carhartt dne ne březen 22, 2015 7:04 pm, celkově upraveno 2 krát
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Tom3

|
Zaslal: ne březen 22, 2015 6:21 pm Předmět: |
|
|
65kg, rekl bych ze stravu vyresenou nemas
oboje je ti zatim k nicemu, studente _________________ "First they ask you why you do it, then they ask you how you did it."
"Chodil bys raději po ulici a lidem říkal, že zvedáš tunu a nevypadal tak, nebo bys raději donutil lidi přemýšlet o tom, kolik zvedáš, jen tím, jak vypadáš?‘" - buh vi kdo
|
|
| nahoru |
|
 |
carhartt
|
Zaslal: ne březen 22, 2015 7:04 pm Předmět: |
|
|
Máš pravdu, že nemám. Do teď jsem měl během dne rohlíky, jogurty a sem tam čokoladový tyčinky, ráno ovesná kaše, oběd školní a večeře kuřecí a rejže. Právě proto jsem si provizorně dneska udělal jídelníček, pojedu ho za týden. Ale jak jsem psal, nechci nabírat, ale spíš přetvářet hmotu.
|
|
| nahoru |
|
 |
Tom3

|
Zaslal: ne březen 22, 2015 7:08 pm Předmět: |
|
|
tak proc myslis ze potrebujes protein nebo bcacka? _________________ "First they ask you why you do it, then they ask you how you did it."
"Chodil bys raději po ulici a lidem říkal, že zvedáš tunu a nevypadal tak, nebo bys raději donutil lidi přemýšlet o tom, kolik zvedáš, jen tím, jak vypadáš?‘" - buh vi kdo
|
|
| nahoru |
|
 |
carhartt
|