Ztráta svalů


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Ztráta svalů  Úvodní stránka -> Ostatní - kulturistika -> Ztráta svalů
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
EpsteinBarr


PříspěvekZaslal: ne březen 29, 2015 6:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Spomalenie metabolizmu je skor take velke bububu...
A naviac pri prijme 270g bielkovin a 400 sachrov denne? Kaloricky deficit? Praveze by som povedal, ze ak si prerata bielkoviny na lean body mass, tak ich tam ma az prilis vela.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Big Muscle


PříspěvekZaslal: ne březen 29, 2015 7:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

270 g B a 400 g B máme cca 2700 kcal, takže ano, může se jednat o kalorický deficit (ale jasně, neznáme jeho výdej). Navíc takových, kteří tvrdili, že mají nějaké množství kalorií a přitom toho měli sotva polovinu, už tady bylo požehnaně... bílkovin tam může mít kolik chce, ale pokud je těch kalorií už hodně málo, tak hmotu prostě neudrží.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slavmistr


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 8:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dobrý tak o treningu jsem ti řekl co kdy cvičím a nohy jsou tam zmíněny stejně jako ostatní partie takže nevím podle čeho usužuješ že je necvičím. Ok tady máš jídelníček a i trenink.
Rýži a těstoviny uvádím v neuvařeným stavu, maso v uvařeným.

Snídaně 6:00 : Omeleta z pěti vajec a 150 g ovesných vloček, chléb z žitné mouky ( Moskva) 100 g a 30g meruňkové marmelády a jeden celé banán.

Svačina 8:30 : Rýže parboiled ( Lagris ) 50 g, 30 g kešu ořechů a 30 g sušené banány.

Oběd 11:00 : těstoviny 95 g, krůtí prsa 200 g, paprika žlutá 150 g, rukola 50 g.

Svačina 13:00 : rýže parboiled 50 g, sýr cottage 150 g, okurky salátové 100 g.

Trenink 14:00 až 15:30, po treningu 30 g dextrozy plus jedna odemětka proteinu MusclePharm combat ( 24 g bílkovin )

Večeře 17:00 Krůtí prsa 200 g, rýže parboiled 50g, paprika červená 100g, rukola 50 g, cherry rajčata 50 g.

Večeře č.2 19:00 Tuňák 80g, Knackebrot 30 g, okurky salátové 100 g.

21:30 tak půl hodiny před spaním 150 g polotučnho tvarohu a odměrka MP caseinu (28 g bílkovin)
Je to něco okolo 16000 kJ, 450 g sacharidů, 90g tuků a přes 250 g bílkovin. (s bílkovinama občas hýbu at nemám každej den stejně ale nikdy nejdu pod 200 g za den)

Trenink :

Pondělí: Prsa, biceps
Prsa-
Tlaky s jednoručkama incline - 12,10,8,6+6 Pauzy okolo minuty a půl
Bench press - 10, 8, 6, 6 Pauzy okolo minuty a půl
Hamry na spodní prsa - 12, 10, 8, 6 Pauzy okolo minuty a půl
Poslední cvik vždy něco na dopumpování bud protisměrny, peck deck, nebo nějaký chestpress podle toho kde je volno, po deseti opakováních s krašími pauzami okolo 50 až 60 secund.
Biceps- Zdvihy ez činky širokým úchopem - 12,10,10,8
Pak jednoručky se sklopenou lavici nevím jak to nazvat, v angličtině je to Flexor incline Dumbbell curls 12,10,8,6
Kladiva 12,10,8,8

Středa: Záda, triceps
Záda- shyby čtyři serii vždy do selhání první okolo 12 opáček poslední okolo šesti.
Přítahy velké činky na multi presu podhmatem 12,10,8,6
Mrtvý tah 10,8,6,4
Veslo 12,10,8,8
Hyperextenze čtyři serii po deseti opakováních bez zátěže.
Triceps -
Bench press uzkým uchopem 12, 10,8,8
Francouzské tlaky s ez incline 12,10,8,6
Kladka čtyři serie po dvanácti opáčkách

Pátek Ramena, Nohy
Ramena - Zadky ramen s jednoručkama v předklonu s oporou hlavy 12,10,10,8+8
Superserie Předpažování s rozpažkami 10+10,8+8,8+8,6+6
Tlaky s velkou osou za hlavou 12,10,8,6
Nohy -
Předkopy 12,12,10,10
Dřep s osou 10,8,6,4
Výpady s jednoručkama čtyři serie po dvaceti opáčkách.
Zákopávání v sedě - 12,12,10,10
Zakopávání ve stoje jednonož 12,10,10,8
Mrtvé tahy na zadky stehen 12,10,8,6
Ps. vím že každá partie by měla být procvičována dvakrát do týdně ale to je nezvládám na to čas prostě bohužel není takže to dělám takhle.
Lýtka dávám bud s nohama nebo i v jiné treninky.
Břicho každý druhý takže třeba ponděli a v pátek.
Teď jsem zvědav co na tom bude špatně a obzlášt na tom jídle. Fungovalo a najednou nefunguje a ztrácím se. Jako su už objednanej k lékaři na všechny možný vyšetření ale přesto se tu ptám jestli se tu s tím už někdo nesetkal.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slavmistr


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 8:30 am    Předmět: Odpovědět s citátem

A cviky měním z teninku na trenink tak mě to vždy vyhovoval oa cejti ljsem že to na mě nejlíp funguje když je měním každej trenink.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlkisekk


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 9:19 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nedivim se, ze si unaveny z tolika bilkovin, te prace co musi mit s timtravenim. Zkus stahnout bilkoviny na 1 gram na kilo a na tyden si dat uplne pauzu, neboj, 10 kilo svalu neztratis:)Taky zkus ruzne veci na procisteni strev. Jinak nemam nic proti splitum, ale chtelo by to neco rozumneho, rozdeleni na antagonisty, vrsek spodek nebo treba tlak,tah,nohy.A tech serii by taky neskodilo ubrat.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
karlwanhov


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 9:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

jidelnicek a trenink vystrizeny z M&F? byt tebou, zkusil bych nezrat co 5 minut a zacal poradne trenovat
_________________
There is no reason to be alive if you can't do deadlift
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slavmistr


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 9:26 am    Předmět: Odpovědět s citátem

No treninky tipu korte tlak tah dřep jsem podle mě nejméně účinné a pro mě jakožto začátečníka úplně k ničemu akorát z toho mám rozmrdanou páteř, já se pojedu to svoje, mně se osvědčilo ty svaly více méně jen prokrvovat a nějaké tahání s velkýma váhama prostě na mě nefunguje. Nabral jsem pět kilo svalů za nějakých 13 měsíců což podle mě špatné není akorát ted šly zase dolů a já nevím z čeho, mám strach spíš abych neměl nějakou svalovou dystrofii. Na prošitění ted dávám lepicol ráno a večer a celkem je to dobrý, dřív jsem se trochu nadýmal ted už vůbec
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slavmistr


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 9:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Prej vystřižený a začal pořádně makat ? :D j áse tady s tím vypisuj ua ty napíšeš tohle. No makat jak ses mohl dočíst můžu každou partii cvičit jen jedno utýdně prostě se víckrát do posilyk nedostanu a viděl si mě snad cvičit ? takže tyhle kemntáře prosím ne, já bych rád slyšel něco k té ztrátě svalů čím by to mohl obýt způsobeno.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Big Muscle


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 10:05 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Takhle.. skladba jídelníčku není úplně špatná, i když bych řekl, že jíš až zbytečně moc často. V rychlost i jsem ti přepočítal živiny a máš jich tam o dost méně než uvádíš (např. nevím, kdes vzal 90 g tuku, když ho máš v podstatě jen na snídani z vajec a trochu z těch ořechů.).

Ten trénink... mno nevim, to už tu bylo řečeno - žádná sláva to neni. Jestli si myslíš, že tahy, tlaky, dřepy jsou nejméně účinné, tak se asi nemá smysl dál o něčem bavit.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CIZO


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 10:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Slavmistre, trénink je totál na draka, fakt špatný a upřímně, pokud někdo napíše, že dodržuje nějaký rozepsaný jídelníček, nevěřím tomu. 99% lidí ho jen odněkud opíše, aby se zbavili "toho otravného dotazu na jídelníček" a dál hledá nějaký tajemný důvod neúspěchu.

Takže změnit trénink a začít skutečně kvalitně jíst. Napiš nějaké silové výkony, jen pro orientaci.
_________________
"Excuses will only get you so far in life, you know? You could make excuses for everything - this hurts, that hurts... but it'll only get you so far.
Won't really get you anywhere with me."

Derek Poundstone
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlkisekk


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 10:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Slavmistr napsal:
No treninky tipu korte tlak tah dřep jsem podle mě nejméně účinné a pro mě jakožto začátečníka úplně k ničemu akorát z toho mám rozmrdanou páteř, já se pojedu to svoje, mně se osvědčilo ty svaly více méně jen prokrvovat a nějaké tahání s velkýma váhama prostě na mě nefunguje. Nabral jsem pět kilo svalů za nějakých 13 měsíců což podle mě špatné není akorát ted šly zase dolů a já nevím z čeho, mám strach spíš abych neměl nějakou svalovou dystrofii. Na prošitění ted dávám lepicol ráno a večer a celkem je to dobrý, dřív jsem se trochu nadýmal ted už vůbec

Nikde neni napsano, ze mas tahat velke vahy mam takovy dojem , ze to u tebe ani nehrozi.Jinak podle tebe to v jidelnicku neni a v treninku taky ne, tak v tom pripade bych nehledal odpoved po forech, ale zasel bych k doktorovi
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
V.comT


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 11:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Co třeba stres? Nebo nedejbože štítná žláza! ;)
_________________
Remember Columbine!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slavmistr


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 11:09 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Bože nikde jsem nic neopsal. Neříkám že to tak mám každý den, jím samozřejmě i jiné maso přes kuřecí, hovězí a dokonce i srnčí. Jelikož su rybář dávám hodně ryb napříkald pstruhů. Jo a co se týče toho dřepu, tlaku a tahu, ohledně těchto cviků jsem nic špatného nenapsal ba dokonce vidíš že je v treninku mám ale treninky typu korte například kdy se tyhle tři těžké cviky jedou za sebou třikrát do týdně, pro mě jakožto začátečníka, který cvičí rok a půl jsou podle mě zbytečné a neučinné. A místo toho aby jste mi tu psali věci že dělám vše špatně a že trenink a jídelníček někde opisuju tak bych čekal a obzvlášť od administrátotů nějakou aspon pozitivní odpověd, postřeh či nejlépe radu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CIZO


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 11:16 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Slavmistr napsal:
Bože nikde jsem nic neopsal. Neříkám že to tak mám každý den, jím samozřejmě i jiné maso přes kuřecí, hovězí a dokonce i srnčí. Jelikož su rybář dávám hodně ryb napříkald pstruhů. Jo a co se týče toho dřepu, tlaku a tahu, ohledně těchto cviků jsem nic špatného nenapsal ba dokonce vidíš že je v treninku mám ale treninky typu korte například kdy se tyhle tři těžké cviky jedou za sebou třikrát do týdně, pro mě jakožto začátečníka, který cvičí rok a půl jsou podle mě zbytečné a neučinné. A místo toho aby jste mi tu psali věci že dělám vše špatně a že trenink a jídelníček někde opisuju tak bych čekal a obzvlášť od administrátotů nějakou aspon pozitivní odpověd, postřeh či nejlépe radu.

Administrátor nerovná se trenér zdarma. Postřeh jsem ti dal - tvůj trénink je vážně špatný. Pak jsem se ptal na silové výkony a můžeš k tomu doplnit jejich posun - zhoršují se společně s tím, jak ti "mizí" svaly?
_________________
"Excuses will only get you so far in life, you know? You could make excuses for everything - this hurts, that hurts... but it'll only get you so far.
Won't really get you anywhere with me."

Derek Poundstone
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EpsteinBarr


PříspěvekZaslal: po březen 30, 2015 11:20 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jest 8x denne, tak to je teda vykon, klobuk dole. Stihas okrem toho aj nejaky zivot, alebo jedina myslienka je pohlad na hodinky, ci som uz nepresvihol nejake jedlo?
Ale bez ohladu na to, zatial takmer ziadny prispevok neriesi jeho problem, sice ze za 3 mesiace podla in body merania stratil 5kg svalov.
Aj ked tie merania treba brat s prehladom, ako pisal Draper, myslim si, ze ak na taketo meranie dotycny zajde raz za povedzme 3 mesiace, za rovnakych podmienok ako bolo to predchadzajuce, urcitu vypovednu hodnotu to ma. A hlavne pokial vidi v zrkadle, ze nieco nie je gut.
Nemyslim si, ze je normalne aby pri tomto jedalnicku a treningu stratil 5kg hmoty od januara, ci od kedy to pisal. Milion ludi trenuje splity a jedalnicek maju na 50% z uvedeneho (pokial to teda je realita) a neschudnu naraz 5kg svalov.
Pokial mas vysledky merania a tie hovoria o strate svalovej hmoty, ako si na tom s body fat? Mas viac takychto vysledkov z in body? Pretoze ak takto naraz islo dole tolko svalov a ak by bol vyrazny aj ubytok tuku, nasvedcuje to zdravotnym problemom. Stitna zlaza na tom moze mat samozrejme podiel, resp. sposobovat nieco take. Ale to je hadanie z kariet. Moznosti a suvislosti je milion. Jeden odber krvi s celkovym vysetrenim by mozno nebol na skodu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Ztráta svalů Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: