intolerance na laktózu

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - intolerance na laktózu  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> intolerance na laktózu
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Queedo

PříspěvekZaslal: so duben 04, 2015 10:44 pm    Předmět: intolerance na laktózu Odpovědět s citátem

Zdravím. Doposud jsem cvičil bez proteiňáků - jen vitamíny BCAA. Jakou cestu byste mi doporučili při intoleranci na laktózu když je všechno dělaný ze syrovátky. Četl jsem že některé techniky zpracování proteinaku jsou vhodnejsi a nektery ne. A taky jsem videl i proteinaky z hoveziho, nejsou drahý? Dík
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Study

PříspěvekZaslal: so duben 04, 2015 10:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Většina proteinů už obsahuje enzymy případně najdeš i proteiny s minimem (nulovym obsahem) laktozy... nicmene hovezi proteiny jsou jen drahe kolageny = nekupovat :)

https://www.instagram.com/studynkapetr/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor

PříspěvekZaslal: so duben 04, 2015 11:28 pm    Předmět: Re: intolerance na laktózu Odpovědět s citátem

Queedo napsal:
Zdravím. Doposud jsem cvičil bez proteiňáků - jen vitamíny BCAA. Jakou cestu byste mi doporučili při intoleranci na laktózu když je všechno dělaný ze syrovátky. Četl jsem že některé techniky zpracování proteinaku jsou vhodnejsi a nektery ne. A taky jsem videl i proteinaky z hoveziho, nejsou drahý? Dík

Pokud můžeš laktózy alespoň maličko, můžeš zkusit kvalitní CFM syrovátkový koncentrát, který bude mít laktózy někde okolo 4 %. Zkus vyhledat takový, který obahuje i trávicí enzymy. Kup malý 30gramový sáček, vyzkoušej a uvidíš. Btw. chceš-li vyzkoušet, napiš mi, rád pošlu (martin.jebas@ronnie.cz).