| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
alexin
|
Zaslal: út duben 21, 2015 2:24 pm Předmět: co podpoří svaly nejvíc? |
|
|
zdravím vás, rozhodl jsem se že začnu pořádně cvičit abych měl svaly a chtěl jsem se tady zeptat jakou výživu nebo co používát k tomu aby svalová hmota rostla co nejvíc? Jsem začátečník, tak se v tom moc nevyznám :/
|
|
| nahoru |
|
 |
| |
 |
eSko
Naivka

|
Zaslal: út duben 21, 2015 2:30 pm Předmět: Re: co podpoří svaly nejvíc? |
|
|
| alexin napsal: | | zdravím vás, rozhodl jsem se že začnu pořádně cvičit abych měl svaly a chtěl jsem se tady zeptat jakou výživu nebo co používát k tomu aby svalová hmota rostla co nejvíc? Jsem začátečník, tak se v tom moc nevyznám :/ |
Vzhledem k (ne)pokročilosti poradím hlavně dostatečně kvalitní, kvantitativní a pravidelnou. :)
Viz články na main webu. _________________ "Ti, kteří si myslí, že nemají čas na tělesná cvičení, si budou muset dříve či později najít čas pro nemoc." Edward Stanley
|
|
| nahoru |
|
 |
Pokedex
|
Zaslal: út duben 21, 2015 9:03 pm Předmět: |
|
|
jestli začínáš tak se na doplnky vyprdni a zapracuj na tom aby jsi mel aspon 3x denne poradny jidlo (maso,vejce,ryby,zelenina,orechy,ryze,testoviny) doplnky kup treba za pul roku a dyl :-)
|
|
| nahoru |
|
 |
Gohan

|
Zaslal: út duben 21, 2015 11:20 pm Předmět: |
|
|
Svaly podpoří nejvíc jedině fanstránka na facebooku a youtube kde budeš dávat videology.
|
|
| nahoru |
|
 |
alexin
|
Zaslal: so duben 25, 2015 1:13 pm Předmět: |
|
|
no jenže ono je to docela naprd jíst pravidelně když má člověk dost blbou pracovní dobu :/ ale o to se můžu pokusit... já jsem na internetu četl hodně článků a většina se ohání tím, že před cvičením a po cvičení jedí právě nejvíc a k tomu doplňky... tak jsem z toho jelen..
|
|
| nahoru |
|
 |
Study
|
Zaslal: so duben 25, 2015 1:26 pm Předmět: |
|
|
Tak si najdi něco o přerušovaném hladověním, to bude asi pro tebe idealní pokud nemůžeš moc jíst v práci
|
|
| nahoru |
|
 |
Tom3

|