Celý víkend jsem pracoval na zahradě - rovnali jsme pozemek. Takže spodní záda celkem odvařený, celkově unavenej a bolavej, ale trénink jsem nevynechal. Jen jsem ho trochu osekal Dřepy nakonec překvapily, čekal jsem, že odpadnu po prvním opakování, ale nakonec to šlo. Zkusil jsem malinko rozšířit postoj - dle návodu ve videu a celkem mi to sedí, asi to tak chvíli nechám a uvidíme. Trochu jsem i laboroval s technikou na benči a tam jsem také udělal nějaké změny... snad to trochu pomůže.
EDIT: ještě to video - foot position začíná na 3:00
Dnešní trénink. Bohužel nebylo moc času, tak jsem to zkrátil na minimum. Mrtvola celkem v pohodě, technicky OK. Tlak dneska úplně na pohodu, stejně tak shyby. Dobré to bylo
ve čtvrtek jsem si vzal půl dne volno a dělal jsem na zahradě. Asi 6 hodin těžké fyzické práce a večer jsem byl úplně mrtvej. Jídelníček taky žádná sláva. Spánek pradoxně taky nic moc. No a na tréninku to bylo dost znát. Síla nebyla - benč 1 opakování pod PR, na zbytek jsem si ubral série a co šlo, to jsem vynechal...
nakonec jsem makal na zahradě i v pátek, sobotu i neděli. Totálně vyždímanej, ale trénink jsem stejně nevynechal... tlak teda tragickej, jen 2 opakování jsem opravdu nečekal :) Mrtvola byla pěkně technicky, ale byla strašně těžká :) Doufám, že se teď trochu oklepu a zregeneruju. Hlavě spodní záda, který na zahradě dostávají
nejvíc zabrat. Ve středu začínám 3. týden tohoto cyklu a doufám, že se to silově trochu zlepší.
Tenhle cyklus se tedy moc nepovedl. Dám ještě jeden a pokud to i v něm bude podobné, tj. bez PR či dokonce zhoršení, tak změním trénink.
Dřepy dnes nějak nesedly, pral jsem s technikou. Hlavně uložení na zádech, bolest zápěstí atd... musím zlepšit mobilitu hrudní páteře, ramen a zápěstí. Těch 6 opakování už bylo celkem vydřenejch. Benč dneska překvapivě lehký, se stopkama.