|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Michal96
|
Zaslal: st září 23, 2015 6:48 pm Předmět: |
|
|
Trénink č. 19
Druhý splitový trénink, zvolil jsem nohy+ramena a na závěr pokus o lýtka, ale dal jsem dvě série výpadů a myslel jsem, že mi to urve nohy. Dolámaný, zničený.. nový trénink-nové pocity a nové drcení těla pimpam
Mišmaš split by me
Středa - nohy (''těžce''), ramena (''lehce'')
Nohy
Předkopy
Takové to zahřátí kolen, dal jsem asi 6 rozcvičovacích sérií s tím, že poslední dvě byly prakticky pracovní. Už tady jsem to cítil jak to pěkně bere.
Dřepy
4 x 8 x 70 kg - tady jsem upřednostnil techniku, stehna hořela, bomba pocit. Po všech sériích jsem myslel, že se mi rozervou gatě.
Zakopávání
4 x 8 x 4 cihličky (asi 20kg?) - pěkně zmáčknout, podržet a pomalu dolů. U třetí série se začaly ozývat křeče. Super pocit
Výpady s JČ
3 velké série cca 10 výpadů na jednu. Vždycky první váha 22kg+22kg, potom hned 12kg+12kg a na to jen tělo. Dal jsem tři kola a hotový jsem byl. U posledního kola jsem se svalil na zem a skoro se rozbrečel
Ramena
Tlaky na ramena s VČ v sedě bez opření
4 série x 8 opakování x 20 kg :D - zase důkladně technicky. Hned ze začátku jsem začal cítit v rameni takové jakoby křeče. Měl jsem strach přihodit, takže jsem dal na tu techniku no.
Předpažování
4 série x 8 opakování na každou ruku x 8 kg - parádní cvik, ramena v jednom ohni
Upažování v sedě
4 série x 10 opakování x 4,5 kg - zase technika nad váhou
Pokus o lýtka
Výpony na legpressu
2 série a dost :D nohy nevydržely. Neposlouchaly, ale měl jsem dobrý pocit.
Pocity:
Trénink se mi moc líbil, dlouho jsem necítil takhle dobře prokrvené nohy. Ramena taky šly, pojedu je dvakrát do týdne, zařadím je ještě na poslední tréninkový den. Zítra nebo pozítří dám záda+něco vymyslím. Měřil jsem si své skvosty :D 40 bicátko, 39,5 lýtko :D :D 64 stehno. Nevím kolik jsem naměřil naposled, teď radši zapíšu ať za měsíc splitu vidím výsledek. Váha cca 87 kg.
|
|
| nahoru |
|
 |