|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
PeteerS
|
Zaslal: pá říjen 30, 2015 3:16 pm Předmět: Brambory, tvaroh a vše okolo toho |
|
|
Ahoj, mám dotaz, hledal jsem odpověď ohledně tvarohu ale nanašel jsem.
Jsem v objemu, dávám večer půlku vaničky (125g) tvarohu a k tomu Czech Virus protein jednu odměrku, je to tak to ok na noc by jste poradili něco jiného?Jde mi čistě o nabírání a hlavně, tvaroh na noc mě nevadí a normálně spím.
Pak mě zajímají brambory, jím je radši než rýži, když budu dále zpracovávat uvařené brambory (např. když je opeču na pánvi - bez oleje nebo s kapkou oliváče - má to nějaký vliv oproti klasickým vařeným
nebo když je upeču v troubě, vadí to něčemu?
Poslední dotaz je ohledně rýže, moc jí nemusím, místo ni si dám spíš kuskus, výživové hodnoty jsou podobné, takže snad ani v tomhle by neměl být problém.
Díky moc za rady, jsem nováček a snažím se nabrat, takže každá rada dobrá.
Jinak beru BCAA, protein, nakopávač, mulťák atd.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
vlkisekk
|
Zaslal: pá říjen 30, 2015 3:43 pm Předmět: |
|
|
nevíš jestli jíst brambory nebo ryži, ale hlavně že bereš nakopávač:) Rozdil mezi bramborem a ryzi je ten, ze 100 gramu ryze ma 80 gr sacharidu a 100 gr brambor kolem 20, takze brambor musis snist vic, abys treba snedl 100 gr sacharidu. Pokud ti vice sedi brambory a sedi ti ziviny, tak je klidne papej. Protein klidne do tvarohu vmichej, pravdepodobne to zlepsi vyuzitelnost .
|
|
| nahoru |
|
 |
PeteerS
|
Zaslal: pá říjen 30, 2015 3:47 pm Předmět: |
|
|
Nejde o to jeslti brambory nebo rýží, jde o to jak pak zpracovávat brambory, vařené když mám papat každý den 1 kg tak to moc dobré není.o)
takže proto je radši občas opeču, jestli to vadí nebo ne - jestli to má na ně nějaký vliv.
Nebo jestli je to úplně jedno,
pak ten tvaroh jsem někde četl že může způsobovat ztrátu svalů, proto jsem se na to chtěl zeptat jestli to je pravda nebo ne.
|
|
| nahoru |
|
 |
Bombay

|
|
| nahoru |
|
 |
PeteerS
|