|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
koenigj
|
Zaslal: st leden 13, 2016 12:58 pm Předmět: Odšťavňovače na ovoce a zeleninu |
|
|
Dobrý den,
v oblasti výživy jsem naprostý nováček, ale chtěl bych do svého jídelníčku přidat víc ovoce a zeleniny. Jako jednoduchá možnost mi příjde, všechno rozmixovat a prostě vypít. Hledal jsem nějaké relevantní již otevřené téma, ale nenašel.
Proto bych se Vás chtěl zeptat na rady a zkušenosti s odšťavňovači. Kolik a jaké ovoce. Jaké zeleninové nápoje, s čím je kombinujete, aby se chuť trochu zlepšila, atd.
Mám v merku tento model okay.cz/philips-hr-1871/ nebo okay.cz/zelmer-zje1900/.
Díky za rady!
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Hulkie
|
|
| nahoru |
|
 |
to je on
|
|
| nahoru |
|
 |
Mablung
|
Zaslal: st leden 13, 2016 4:43 pm Předmět: |
|
|
| to je on napsal: | rozsekat zeleninu nebo ovoce na padrť a všechno to "vypít" nemá příliš význam... význam má zeleninu nebo ovoce odšťavňovat, kde ti na jedné strane vypadne odpad (suchej zbytek ze zeleniny), a na druhé straně šťáva... podle typu odšťavňovače dostaneš méně či více kvalitní šťávu. literaturu doporučuju "Zeleninové šťávy" od Normana Walkera. odšťavňovače začínají na 5.000 a končí cca na 40.000... osobně používám Angel Juicer 8500 - denně vypiju 2 litry zeleninové šťávy, ale říkám tomu zeleninový mlíko |
Nevim, ale já osobně na zelenině velice oceňuji ten suchý zbytek. Ona vláknina je potřeba.
|
|
| nahoru |
|
 |
to je on
|
Zaslal: st leden 13, 2016 5:31 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Spazik

|
Zaslal: čt leden 14, 2016 10:10 am Předmět: |
|
|
Taky mi přijde škoda vyhazovat pevnou část  Kdy to chápu je, pokud má někdo 2 metráky domácích jablek, že udělá mošt, protože sníst celé se nedá
Ale abych kupoval ovoce/zeleninu a půlku toho vyhazoval, to mi přijde velká rozežranost.
|
|
| nahoru |
|
 |
to je on
|
|
| nahoru |
|
 |
cipinek
|
Zaslal: čt leden 14, 2016 10:54 am Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
to je on
|