Odšťavňovače na ovoce a zeleninu

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Odšťavňovače na ovoce a zeleninu  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Odšťavňovače na ovoce a zeleninu
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
koenigj

PříspěvekZaslal: st leden 13, 2016 12:58 pm    Předmět: Odšťavňovače na ovoce a zeleninu Odpovědět s citátem

Dobrý den,
v oblasti výživy jsem naprostý nováček, ale chtěl bych do svého jídelníčku přidat víc ovoce a zeleniny. Jako jednoduchá možnost mi příjde, všechno rozmixovat a prostě vypít. Hledal jsem nějaké relevantní již otevřené téma, ale nenašel.

Proto bych se Vás chtěl zeptat na rady a zkušenosti s odšťavňovači. Kolik a jaké ovoce. Jaké zeleninové nápoje, s čím je kombinujete, aby se chuť trochu zlepšila, atd.

Mám v merku tento model okay.cz/philips-hr-1871/ nebo okay.cz/zelmer-zje1900/.

Díky za rady!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hulkie

PříspěvekZaslal: st leden 13, 2016 2:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Z okaye nic nekupuj, jsou to šejdíři.
to je on

PříspěvekZaslal: st leden 13, 2016 2:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

rozsekat zeleninu nebo ovoce na padrť a všechno to "vypít" nemá příliš význam... význam má zeleninu nebo ovoce odšťavňovat, kde ti na jedné strane vypadne odpad (suchej zbytek ze zeleniny), a na druhé straně šťáva... podle typu odšťavňovače dostaneš méně či více kvalitní šťávu. literaturu doporučuju "Zeleninové šťávy" od Normana Walkera. odšťavňovače začínají na 5.000 a končí cca na 40.000... osobně používám Angel Juicer 8500 - denně vypiju 2 litry zeleninové šťávy, ale říkám tomu zeleninový mlíko
Mablung

PříspěvekZaslal: st leden 13, 2016 4:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

to je on napsal: