| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Théby
|
Zaslal: po červenec 18, 2016 10:29 am Předmět: BCAA |
|
|
Jak je to se suplementem BCAA? Je doopravdy nezbytný? Jsem začátečník a beru prozatím pouze protein
|
|
| nahoru |
|
 |
| |
 |
FrantaatnarF
|
Zaslal: po červenec 18, 2016 10:56 am Předmět: Re: BCAA |
|
|
| Théby napsal: | | Jak je to se suplementem BCAA? Je doopravdy nezbytný? Jsem začátečník a beru prozatím pouze protein |
Bcaačka jsou uplně zbytečný, pro začátek ti stačí protein, maltodextrin po tréninku (ovoce není nejvhodnější) a vitamíny (Bkomplex, Vitamin C, Chrom, Vápník hořčík a zinek, klidně Omega 3)
|
|
| nahoru |
|
 |
Olejnas

|
Zaslal: po červenec 18, 2016 11:08 am Předmět: |
|
|
Pokud mas vyresene jidlo (dostatek kalorii a bilkovin) tak jsou tri hlavni suplementy, ktere bys mel resit:
- multivitamin
- omega3
- travici enzymy
Pokud mas jidelnicek tak jakoze napul, "potrebujes" jeste protein. BCAA jsou az nekde uplne na konci, i kdyz fitness marketing ti bude tvrdit, ze bez bcca spalis vsechny svaly, zkatabolizujes a zmensi se ti penis.
|
|
| nahoru |
|
 |
Mablung
|
Zaslal: po červenec 18, 2016 1:29 pm Předmět: |
|
|
| Olejnas napsal: | | Pokud mas vyresene jidlo | , nepotřebuješ žádné suplementy
Promiň za opravu
Edit: Ještě dodám. Jediný vhodný "suplement", který je ale pro začátečníky strašně důležitý, je dobrý trenér.
|
|
| nahoru |
|
 |
Study
|
Zaslal: po červenec 18, 2016 2:59 pm Předmět: Re: BCAA |
|
|
| FrantaatnarF napsal: | | Théby napsal: | | Jak je to se suplementem BCAA? Je doopravdy nezbytný? Jsem začátečník a beru prozatím pouze protein |
...klidně Omega 3) |
Zrovna omega 3 je stejna hovadina jako krealkalin a podobne věci, bez nich se v pohode obejde pokud ma dobry jidelníček
|
|
| nahoru |
|
 |
FrantaatnarF
|
Zaslal: po červenec 18, 2016 3:02 pm Předmět: Re: BCAA |
|
|