BCAA

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - BCAA  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> BCAA
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Théby

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2016 10:29 am    Předmět: BCAA Odpovědět s citátem

Jak je to se suplementem BCAA? Je doopravdy nezbytný? Jsem začátečník a beru prozatím pouze protein
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FrantaatnarF

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2016 10:56 am    Předmět: Re: BCAA Odpovědět s citátem

Théby napsal:
Jak je to se suplementem BCAA? Je doopravdy nezbytný? Jsem začátečník a beru prozatím pouze protein

Bcaačka jsou uplně zbytečný, pro začátek ti stačí protein, maltodextrin po tréninku (ovoce není nejvhodnější) a vitamíny (Bkomplex, Vitamin C, Chrom, Vápník hořčík a zinek, klidně Omega 3)
Olejnas

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2016 11:08 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud mas vyresene jidlo (dostatek kalorii a bilkovin) tak jsou tri hlavni suplementy, ktere bys mel resit:

- multivitamin
- omega3
- travici enzymy

Pokud mas jidelnicek tak jakoze napul, "potrebujes" jeste protein. BCAA jsou az nekde uplne na konci, i kdyz fitness marketing ti bude tvrdit, ze bez bcca spalis vsechny svaly, zkatabolizujes a zmensi se ti penis.
Mablung

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2016 1:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Olejnas napsal:
Pokud mas vyresene jidlo
, nepotřebuješ žádné suplementy

Promiň za opravu

Edit: Ještě dodám. Jediný vhodný "suplement", který je ale pro začátečníky strašně důležitý, je dobrý trenér.
Study

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2016 2:59 pm    Předmět: Re: BCAA Odpovědět s citátem

FrantaatnarF napsal:
Théby napsal:

...klidně Omega 3)

Zrovna omega 3 je stejna hovadina jako krealkalin a podobne věci, bez nich se v pohode obejde pokud ma dobry jidelníček

https://www.instagram.com/studynkapetr/
FrantaatnarF

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2016 3:02 pm    Předmět: Re: BCAA Odpovědět s citátem