Objem - co vše je potřeba hlídat?



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Objem - co vše je potřeba hlídat?  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Objem - co vše je potřeba hlídat?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hul


PříspěvekZaslal: so duben 22, 2017 4:28 pm    Předmět: Objem - co vše je potřeba hlídat? Odpovědět s citátem

Ahoj lidi,

nedávno jsem začal stagnovat, a tak jsem změnil tréninky a více si kontroluju stravu. Jelikož ale nejsem odborník a v mém okolí se nepohybuje nikdo, kdo by mi poradil, chtěl bych se zeptat vás.

U tréninků jsem hodně vyladil techniku a jelikož jsem v objemu a cílem je nabrat svalovou hmotu, zvedám zhruba 70% z maximálek. Zvednu vždycky to abych na nějakém 12 až 15 opakování jel na krev. Jedna série mi potom zabere cca 45 vteřin. Na partii dělám vždy 4 cviky po 4 sériích s 45s pauzami mezi sériemi, na malé partie 2-3 cviky. Cvičím 6x týdně, takže každou partii stihnu minimálně 2x za týden.

Myslíte, že je toto ok pro budování svalů?

Co se týče jídla, tak tam jsem obecně vzato v pohodě. 6 jídel po cca 2-3h. Měřím 180cm a vážím 84kg.
Denní příjem:
bílkovin - 190g
sacharidů - 130g
tuky - 48g
vláknina - 8g
denní výdej - kolem 1300 kcal
příjem z jídla - 1100 kcal

Nevím, zda mám dost sacharidů, jestli nemám moc tuků a málo vlákniny. Jednoduše neumím vyhodnotit, zda to, co příjmu je dostačující.

Zároveň by mě zajímal váš názor na sodík. Četl jsem, že je pro nárůst také potřeba...

No a poslední dotaz je k pitnému režimu. To byl donedávna můj velký problém, protože jsem vypil za den necelý litr...To je dost málo, ale nevím, jak hodně to může ovlivnit nárůst svalové hmoty. Teď se snažím dodržet alespoň 1,5 litru, ale pomalu chci zvedat hodnotu na 2 litry.

Budu rád za jakékoliv vaše názory a rady ;)
Honza
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tom3


PříspěvekZaslal: so duben 22, 2017 6:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem