Squash + crossfit + vhodný suplement



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Squash + crossfit + vhodný suplement  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Squash + crossfit + vhodný suplement
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ivos11111


PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2018 11:43 am    Předmět: Squash + crossfit + vhodný suplement Odpovědět s citátem

Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat na pár věcí.

Hraju squash (176 cm, 75 kg) a rozhodl jsem se pro doplňkový crossfit (větší síla a švih, posílení celého těla). Cvičím 2x týdně... cvičíme i dřepy s osou, mrtvé tahy (jelikož začínám, tak menší váhy), vlastní váhu, je to hodně pestré. Je to super, baví mě to.

Se svou normální stravou jsem spokojen. Ovšem uvažoval jsem nad tím, jaký suplement pro REGENERACI byste mi doporučili? Nechci mít hodně suplementů najednou (jsem student - finance). Nedělám to proto, abych byl velkej... upřímně řečeno, o svaly mi nejde, ani o vysekanost. Spíš o tu funkčnost těla. :-)

Uvažoval jsem o BCAA nebo proteinu. Z toho co jsem napsal nahoře, co byste doporučili pro regeneraci? Stačilo by třeba jenom to BCAA, kdybych nechtěl za každou cenu pořizovat i protein? Nebo pro začátek nějaký multivitamín? Či něco jiného? Jde mi čistě jenom o regeneraci, rád si poslechnu jakoukoli radu zkušenějších. Pokud někdo bude mít ještě doplňující otázku, sem s ní, rád odpovím. Předem Vám děkuji za pomoc.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mablung


PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2018 12:15 pm    Předmět: Re: Squash + crossfit + vhodný suplement Odpovědět s citátem

ivos11111 napsal:
Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat na pár věcí.

Hraju squash (176 cm, 75 kg) a rozhodl jsem se pro doplňkový crossfit (větší síla a švih, posílení celého těla). Cvičím 2x týdně... cvičíme i dřepy s osou, mrtvé tahy (jelikož začínám, tak menší váhy), vlastní váhu, je to hodně pestré. Je to super, baví mě to.