Večerní jídlo



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Večerní jídlo  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Večerní jídlo
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pavel Rob


PříspěvekZaslal: so únor 03, 2018 5:41 pm    Předmět: Večerní jídlo Odpovědět s citátem

Zdravím, chci se zeptat, jak je to s jídlem večer. Dělám to tak že v cca 8 hodin něco sním (jogurt,šunka nebo tak něco) a okolo 10 jdu spát. Někde jsem četl že přes noc je dobré dávat pomalé bílkoviny (casein, tvaroh atd.) ale casein kupovat nechci a tvaroh na večer bych nedal, takže jestli jak to dělám je to v pohodě. Mám možnost ještě dávat na večer BCAA , jestli to něčemu pomůže ? díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KrystofK


PříspěvekZaslal: so únor 03, 2018 7:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Když napíšeš 1% potřebných informací, nemůžeš logicky čekat, že ti někdo dá 100% odpověď.

1.BCAA ničemu neuškodí.

2. Poslední jídlo se odvíjí od daného dne a dne následujícího.
Pokud se například jedná o tréninkový den, kdy jsi navíc ještě dostatečně nepokryl energetické potřeby, tak "večeře" typu jogurt, šunka asi nebude ideální (a vůbec, jsi bikina nebo co, kdo jí na večeři jogurt...) ale na místě bude opravdu komplexní jídlo. Obzvlášť pokud tě třeba na zítra čeká znovu trénink.
Na druhou stranu, pokud jsi celý den dostatečně kvalitně jedl, tak logicky bohatě postačí menší večeře, která bude spíš sloužit k tomu, abys neměl večer hlad a chutě.

4. Ano, některé zdroje uvádí, že je vhodné dávat na noc "pomalé" bílkoviny. Nicméně pomalé bílkoviny jsou dost debilní pojem a nutně nemusí znamenat pouze tvaroh nebo kasein. Když si dáš hovězí steak nebo grilovaného lososa se salátem, popřípadě vydatnou přílohou, tak si můžeš být jistý, že aminokyseliny z onoho jídla budou prostupovat do krve i 6 hodin po posledním soustu. To, že kolísání křivky udávající jejich uvolňování se bude od kaseinátů trochu lišit, je celkem bezpředmětné.

3. Tvaroh je humus nejvyššího kalibru, ve výživovém systému sportovce má místo tak maximálně v cheat jídlech.

4. Nevím teda, proč nechceš kupovat MICELÁRNÍ kasein, je to velmi kvalitní zdroj, který dle kontextu vyrovná/předčí syrovátkový protein. Pokud před spaním nemáš kvalitní a komplexní jídlo, tak je právě micelární kasein na místě (čili přesně tvůj případ, kdy večeřeříš blbou šunku nebo jogurt). Pokud tam máš kvalitní zdroje, tak je spíš nadbytečný.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel Rob


PříspěvekZaslal: so únor 03, 2018 8:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

KrystofK napsal:
Když napíšeš 1% potřebných informací, nemůžeš logicky čekat, že ti někdo dá 100% odpověď.

1.BCAA ničemu neuškodí.

2. Poslední jídlo se odvíjí od daného dne a dne následujícího.
Pokud se například jedná o tréninkový den, kdy jsi navíc ještě dostatečně nepokryl energetické potřeby, tak "večeře" typu jogurt, šunka asi nebude ideální (a vůbec, jsi bikina nebo co, kdo jí na večeři jogurt...) ale na místě bude opravdu komplexní jídlo. Obzvlášť pokud tě třeba na zítra čeká znovu trénink.
Na druhou stranu, pokud jsi celý den dostatečně kvalitně jedl, tak logicky bohatě postačí menší večeře, která bude spíš sloužit k tomu, abys neměl večer hlad a chutě.

4. Ano, některé zdroje uvádí, že je vhodné dávat na noc "pomalé" bílkoviny. Nicméně pomalé bílkoviny jsou dost debilní pojem a nutně nemusí znamenat pouze tvaroh nebo kasein. Když si dáš hovězí steak nebo grilovaného lososa se salátem, popřípadě vydatnouřílohou, tak si můžeš být jistý, že aminokyseliny z onoho jídla budou prostupovat do krve i 6 hodin po posledním soustu. To, že kolísání křivky udávající jejich uvolňování se bude od kaseinátů trochu lišit, je celkem bezpředmětné.

3. Tvaroh je humus nejvyššího kalibru, ve výživovém systému sportovce má místo tak maximálně v cheat jídlech.

4. Nevím teda, proč nechceš kupovat MICELÁRNÍ kasein, je to velmi kvalitní zdroj, který dle kontextu vyrovná/předčí syrovátkový protein. Pokud před spaním nemáš kvalitní a komplexní jídlo, tak je právě micelární kasein na místě (čili přesně tvůj případ, kdy večeřeříš blbou šunku nebo jogurt). Pokud tam máš kvalitní zdroje, tak je spíš nadbytečný.


Jo dík za rady, jako já přes den mám dost živin šlo mi spíše o to, že třeba v 7 hodin mám poslední jídlo a spát jdu někdy pozdě (třeba v 10-11) tak jestli nevadí že sem tím pádem už třeba 4 hodiny bez jídla a jdu spát, zda se nebudou "pálit" svaly přes noc a jestli to ničemu nevadí
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: po únor 05, 2018 4:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Když máš hlad, tak se najez
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tom3


PříspěvekZaslal: po únor 12, 2018 10:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Proc je tvaroh taky shit?
Davam ho jakozto shake na noc uz par let.. pulka tvarohu, kokos olej, burak maslo, protein..
_________________
"First they ask you why you do it, then they ask you how you did it."
"Chodil bys raději po ulici a lidem říkal, že zvedáš tunu a nevypadal tak, nebo bys raději donutil lidi přemýšlet o tom, kolik zvedáš, jen tím, jak vypadáš?‘" - buh vi kdo
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MSG


PříspěvekZaslal: st únor 14, 2018 2:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Shit neni, ale uz neni cool :-), kdyz si muzes koupit nejaky komplexni protein s pomalejsim vstrebavanim.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mildares


PříspěvekZaslal: po únor 19, 2018 5:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Co třeba arašídy nebo ořechy chroupat u TV?
_________________
[url=http://www.phpbb.com/]Stránky phpBB[/url]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis


PříspěvekZaslal: po únor 19, 2018 7:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

mildares napsal:
Co třeba arašídy nebo ořechy chroupat u TV?


To já psal hodněkrát, nahnat kalorie ořechama. Mají dost tuků, a dost kvalitních tuků, sice i trochu sacharidů.. a vždycky mi zde bylo vylíčeno jaký jsou arašídy shit. Oukej, oproti lískovým, vlašákům.. ale oproti rohlíku se šunkou, brambůrkám, nebo i budiž oproti smaženýmu tučnýmu masu?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Trubens


PříspěvekZaslal: po únor 19, 2018 8:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

***

--
Smazáno.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis


PříspěvekZaslal: po únor 19, 2018 9:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud mám přes den slušnou kompenzaci v podobě Omega 3, které prozánětlivost sice nesnižují, ale mají ju daleko menší, a dotáhnu poměr Omg 3 / 6 na nějakou dobrou úroveň, tak si furt myslím, že arašídy (neloupané nepražené nesolené) budou lepší než ten rohlík se šunkou.

O másle jsem nemluvil, to souhlasím, sám teď dost ujíždím na přepuštěným másle
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petey


PříspěvekZaslal: út únor 20, 2018 8:35 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Frybis, bavis sa s ezoretardom fora, to nema cenu Radsej ho ignoruj, on zaleze spat k maminke
_________________
Komu tim prospejete?!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Večerní jídlo
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru