Suplementace a HIIT a kalorické tabulky



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Suplementace a HIIT a kalorické tabulky  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Suplementace a HIIT a kalorické tabulky
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
wolweryn


PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 8:09 am    Předmět: Suplementace a HIIT a kalorické tabulky Odpovědět s citátem

Zdravím fittnesaci,

Chci se zeptat, suplementaci (konkrétně spalovač, BCAA, protein a kreatin) by se mělo dávat při silovém tréninku, nebo se suplementuje i v dny kdy pojedu jen HIIT (většinou 40 minut insanity od Shauna T).

Dále nevím zda suplementační doplňky také zapisovat do kalorických tabulek jako jídlo ?

A poslední dotaz se týká příjmu. Kolik tak udržujete příjem Kcal při snaze redukovat tuk ?
Mám 31let, cca 180 cm výšku, momentálně asi 88 kg, práci ne příliš náročnou fyzicky , cvičit chodím několikrát týdně a při tomto jsem si nastavil Kcal příjmu pro redukci na 2209. Je to reálné nebo moc nebo málo ?

Předem díky za jakékoli postřehy a komenty.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis


PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 6:27 pm    Předmět: Re: Suplementace a HIIT a kalorické tabulky Odpovědět s citátem

wolweryn napsal:

Dále nevím zda suplementační doplňky také zapisovat do kalorických tabulek jako jídlo ?


Rozhodně ano, protein ti nahradí jídlo, tak proč ho nepsát? BCAA taky, rozumný dávky jsou kolem 20g během tréninku, takže taky psát, to stejný glutamin po tréninku, těch 10g se taky promítne do bílkovin.

Nakopávače atd nemá moc smysl řešit, tam je vždy jen pár gramů
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 6:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

BCAA a Glutamin nejsou plnohodnotne bilkoviny, proto bych je do prijmu vubec nezapocitaval.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis


PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 10:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Olejnas napsal:
BCAA a Glutamin nejsou plnohodnotne bilkoviny, proto bych je do prijmu vubec nezapocitaval.


Takže počítat jen kompletní spektra? Škoda, v tom případě ořechy, zelenina, čočka, a spousta dalších, které denně člověku dají pár desítek gramů bílkovin, musí nahradit masem
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: čt březen 15, 2018 8:28 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Frybis napsal:
Takže počítat jen kompletní spektra? Škoda, v tom případě ořechy, zelenina, čočka, a spousta dalších, které denně člověku dají pár desítek gramů bílkovin, musí nahradit masem

Nevím, zda dává smysl je započítávat do příjmu bílkovin, jako takových, ale nějaký místní vegan ti vysvětlí, že ano, ale do téhle debaty se už pouštět raději ani nechci. Každopádně ořechy, stejně jako zelenina, čočka a další potraviny se do tabulek samozřejmě zapisují, kvůli ostatním makro nutrientům a energetickému příjmu. :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wolweryn


PříspěvekZaslal: čt březen 15, 2018 1:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky. To bychom měli jeden dotaz.

Teď kdo poradí zbylé dva 🙂
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Suplementace a HIIT a kalorické tabulky
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru