Nevolnost po suplementech na lačno



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Nevolnost po suplementech na lačno  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Nevolnost po suplementech na lačno
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Frybis


PříspěvekZaslal: st červen 13, 2018 4:37 pm    Předmět: Nevolnost po suplementech na lačno Odpovědět s citátem

Přátelé, máte nějaký fígl, jak eliminovat pocit na zvracení, po spolykání zhruba 6-10 tabletek vitamínů/minerálů/enzymů apod.? Jakmile něco dává na žaludek, který tráví či už má dostatek trávicích kyselin, tak je to ok, ale po ránu, kdy právě je podstatné některé tabletky dávat na lačno, s tím mám docela problém. Žádné sraní, nadýmání, nestravitelnost, ale doslova do dvou tří minut od spolknutí se mi chce celkem dost zvracet, což trvá tak další tři minuty, než to přejde.

Něco někdo ověřeného? Ani žřát ty tobolky s přestávkou nepomáhá
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Nevolnost po suplementech na lačno
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru