bilirubin



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - bilirubin  Úvodní stránka -> Ostatní -> bilirubin
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kaufly


PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2018 10:31 am    Předmět: bilirubin Odpovědět s citátem

Ahoj, měl bych dotaz.. minulý týden jsem byl na vojenské lékařské prohlídce, kde mi dělali testy a vyšel mi vysoko bilirubin 30 umol/l .. normu mají do 21.. zajímalo by mě, co by na to mohlo mít vliv a zda-li se to nechá nějak ovlivnit.. objednal jsem se ještě k obvodnímu lékaři na přeměření na 22.8. a zajímalo by mě, co proto zkusit.. pomůžou věci jako snížení bílkovin..? + jsem přidal ostropestřec... přiznávám se, že stravu jsem před testy nějak neomezoval..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2018 10:49 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dej si voraz od zvýšený aktivity a bude to cajk :) případně těch 14 dní před vynech proteiny a doplňky :)
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
balbi


PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2018 10:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

A ostatní hodnoty jsi měl v pořádku, zejména jaterní testy? To jsi měl zvýšený pouze bilirubin?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
kaufly


PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2018 12:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem


nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kaufly


PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2018 12:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem