jídlo po milionté, aneb pomozte tápajícímu.



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - jídlo po milionté, aneb pomozte tápajícímu.  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> jídlo po milionté, aneb pomozte tápajícímu.
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mesyas


PříspěvekZaslal: po srpen 13, 2018 1:46 pm    Předmět: jídlo po milionté, aneb pomozte tápajícímu. Odpovědět s citátem

Zdravím lidi,

tak jsem se po nějaké době vrátil ke cvičení, dal tomu nějaký režim a čekal nějaký výsledky. Za dobu mé (ne)aktivity jsem přibral asi 8kg, z 73kg na nějakých 80-81kg. Prakticky jsem rok cvičil, ale žral jako prase.

Před dvěma měsíci jsem si nastavil "režim".

Snídaně: 100g žitného chleba + 60g anglické slaniny
oběd: 60g jasmínové rýže + 150g kuřecí nebo 100g vepřové krkovice
svačina: 60g celozrnných těstovin + 100g libového masa
večeře: 60g jasmínové rýže + 100g libovoého masa
+protein 30g po tréninku. V netréninkovém dni si dávám i protein ve stejný čas
+nějaké té zeleniny, nejvíc okurek, rajčat a hlávkového salátu.


podle kalorických tabulek to je asi 1850kalorií, 129B, 192S a 61T. Těch kalorií bude asi víc, když si vezmu, že uvedené gramáže jsou v surovém stavu. Už 2 měsíce se držím podle výše uvedeného a mám o 3,5kg víc. Momentálně teda 84,5. Tlustší nejsem, kalhoty a trička mi pořád sedí jako dřív, ale já bych právě potřeboval shodit (nejen tuk, ale i celkově kila)

Trénuju 4x týdne. 2x běh a 2x posilování. Je to těžké takhle přes internet, ale může mi někdo poradit v čem je chyba? Málo jídla? Hodně jídla? Nesprávný výběr jídel? Měřím 165cm a rozhodně bych nechtěl mít 90kg, sice nejsem nějaký mega špek, ale už to vypadá blbě a vypadat jako zmenšená verze nějakého "silnějšího" strogmana nechci (nic proti vám kluci) :D

Budu vděčný za každou radu/připomínku. Děkuji.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GodlikeX


PříspěvekZaslal: po srpen 13, 2018 2:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud ti nejde o to zhodit tuk, ale celkove mit nizsi hmotnost i treba na ukor svalu, tak nemas co resit - proste min zer :D musis byt v kalorickym deficitu, coz mi ale prijde divny ze pribiras , 1800kcal je dost malo
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pajinaa


PříspěvekZaslal: út říjen 09, 2018 12:14 am    Předmět: Metabolismus Odpovědět s citátem

Ahoj, za mě si myslím, že můžeš mít zpomalený metabolismus a proto nehubneš. Tím pádem dle mého názoru máš jídla málo a měl bys mít víc. Zdroje jídla máš kvalitní, chybí tam třeba např. i nějaké mléčné výrobky pro podporu trávení. Úplně hrubým výpočtem je tvůj bazální metabolismus cca 1850 kcal a příjem energie taky 1850. Není už počítáno s výdejem energie (běžná činnost, sport, trávení stravy, termoregulace...). U běhání je taky otázka, v jaké intenzitě a délce běháš, kardio může být třeba i 4x týdně při cíli hubnout...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roxtidy


PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2018 10:26 am    Předmět: Odpovědět s citátem

nebudu ti radit jak to mas udelat presne ty, protoze sam nejsem zatim se sebou spokojen. Nicmene jsem zkouknul hromadu videi, precetl dost clanku a ackoliv cvicim uz dlouhou, tak jsem poprve zkusil trochu pocitat a zohlednit metabolismus....

1) Spocital jsem si svuj bazalni metabolismus a vysel mi cca 2300kcal (vim, ze nebude presny)
2) muj prijem MUSI byt vyssi nez tech 2300kcal => zjitil jsem zpetne, ze jsem v podstate byl delsi dobu podvyziveny a tim padem sem si zpomalil metabolismus a ocitl se v zacarovanem kruhu
3) chodim cvicit 4-5x tydne (silovejsi trenink v posilovne) = cca 800kcal/hod
4) tim padem je to 2300+800 = 3100kcal VYDEJ behem dne a to neni zapocitana bezna chuze a aktivity, takze to bude jeste o neco vic
5) denni prijem sem si nastavil cca 500kc pod tuto hodnotu...tedy cca 2600kcal (MUSI byt vyssi nez bazalni metabolismus) a uvidim co to udela, ale po 10 dnech citim, ze mi jsou trochu kalhoty volnejsi :-)
6) cilem je tedy rozbehnout metabolismus a zacit trochu shazovat

jidelnicek mam nastaven takto
25% kalorickeho prijmu = tuky
bilkoviny na 1,8-2g/kg telesne vahy (pro naturala si myslim az az)
zbytek sacharidy
- vysledek je takovy, ze jim celkem dost a jde to protimoji dosavadni moji (špatné) logice

K tvymu jidelnicku:
- slaninu bych vyradil... ne kvuli mnozstvi tuku...tuky treba nahrad orechama/syrem a bilkoviny treba kvalitni sunkou
- jasminovou ryzi bych taky vyradil, protoze ma nejvyssi glykemicky index ze vsech ryzi (cca 105-110) => dej misto toho bud ryzi basmati (GI 50) nebo napr. varene brambory, kterymi se dobre zaplnis pri zachovani stejneho poctu sacharidu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - jídlo po milionté, aneb pomozte tápajícímu.
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru