Objem ektomord rada na jídelníček



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Objem ektomord rada na jídelníček  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Objem ektomord rada na jídelníček
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DendyyyV


PříspěvekZaslal: st prosinec 04, 2019 9:54 pm    Předmět: Objem ektomord rada na jídelníček Odpovědět s citátem

Zdravím borci, chtěl bych Vás poprosit o radu ohledně jídelníčku , měřím 184cm, váha 76kg tělesný tuk podle odhadu max 20%.Manuální práce na 2směnny jsem věčný začátečník a začínám cvičit od nového týdne.

Vždy jsem měl problém nabrat jak mou lenosti a neschopnoati sestavit si pořádný jídelníček tak i špatnou stravou.

Nastavil jsem si hodnoty 145B, 455S, 79S při 2715kcal,

A vyoadal by takto:

Snídaně : Míchaná vejce 3ks, 50g prsní šunky, 150g 100% zitny chleb

Svačina : Celozrnny rohlík 100g, 100g tunak ve vlastni stave, 60g maltodextrin

Oběd : 150g kuřecí prsa, brambory vařené 600g, 100g kedlubna, zakapnout oliv.olejem

Svačina : Kelímek jogurtu bileho cca 150g, 60g slunečnic.seminek, 60g maltodextrin

Večeře : Rýže Basmati 125g sáček, prsa/ryba 100g, 1ks paprika červená, 5ks cherry rajčat

Cca 158g Bilkovin, 476g Sacharidů, 76g Tuků, 47g Vláknina = 3210kcal

Je to myšleno alespoň trochu správně či někde ubrat popřípadě jak aby něco nebylo na úkor něčeho?

Jako doplňky zminovan Maltodextein, Creatin Mono, Multivitamin.

Chtěl jsem se ešte poptat na trénink je možné nebo lepší začít nějakým FB 3x v týdnu meno lepší nějaký split AB, vršek/spodek, tlaky/tahy ? Mám i docela ochablá lýtka nejspíše žádná :D takže zařadit nějaký hardcore na lýtka ?

Rád bych nabral přinejlepším 15g časový interval zatím neřeším.

Předem děkuji za radu, odpověď, kritiku. :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pajinaa


PříspěvekZaslal: st prosinec 04, 2019 11:48 pm    Předmět: ... Odpovědět s citátem