Sestavování jídelníčku - workflow



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Sestavování jídelníčku - workflow  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Sestavování jídelníčku - workflow
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
hosekpetr


PříspěvekZaslal: pá červen 26, 2020 10:53 pm    Předmět: Sestavování jídelníčku - workflow Odpovědět s citátem

Zdravím všechny diskutující,

chci se vás zeptat jak řešíte sestavování jídelníčku a jeho doržování. Používáte nějakou appku? Jedete ze dne na den? Cílím hlavně na kulturisty a lidi, kteří hubnou.

Je mi 30 a za 3 roky v posledním zaměstnání jsem nabral 30 kilo a další 2 roky si držím váhu na 120ti kg. Dost hnus! :- ( Bohužel toho práci hodně obětuji a vzdát se toho taky nechci, svoji práci miluju.

Nechal jsem si jídelníček sestavit, ale byla to bída, jídlo bylo nemastné neslané a musel jsem se do něj nutit. To samé krabičky. :- ( Člověk za to vyhodí 12k a hodit na celozrnné těstoviny drcený rajčata z plechovky umím taky a ještě ušetřím haldu peněz.

Když si jídelníček nenaplánuju, tak ho prostě nedodržuju! Stačí trocha stresu, tlaku na výsledek a zklouzku k nějaký rychlovce. Určitě to zná spousta lidí. A neumím přijít k lednici a prostě něco vymyslet.

Proto mě zajímá jaké má kdo "workflow" co se týče plánování jídla, hlavně asi kulturisti. Neumím si představit, že si jídlo neplánují, že prostě vlezou do lednice a co tam najdou, to si udělají.

Všem děkuji za odpovědi
Petr
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IronAndrew


PříspěvekZaslal: so červen 27, 2020 7:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jednoduchý kdybych teď vyfotil moji lednici. Tak tam uvidíš 20 litrů domácí bezové, meduňkové a smrkové šťávy, 90 vajec, 15 tvarohu, 3 coly bez cukru a zeleninu a vytazene z mrazáku nebo čerstvé maso. Podle toho co píšeš mluvíš o chození do lednice takže pracuješ nějakým způsobem z domu. Při představě, že tvoje lednice vypadá jako moje tak jediný co si můžeš na rychlo dát když tě honí mlsná je jen ten tvaroh, který si ochutíš (jediná věc na kterou využívám bcaa cca 3 g na vaničku a jíš rázem chutný jogurt)

Prostě základ je nemít doma sračky a když jsi někde mimo venku tak hmm jediná možnost je nějaká zdravější verze fastfoodu když chvatas nebo restaurace, kde už si něco co připomíná fitness jídlo vybereš (k těm fastfoodum dát přednost třeba kebab vboxu se zeleninou oproti kfc/McDonaldu atd)

Při 120kg nemusíš jist super clean aby si začal vypadat jako člověk. Já zhubl 20 kilo a denně jsem měl čokoládu a 500ml nápoje 11g cukru. Což by pro někoho bylo úplně nemyslitelné
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ygg


PříspěvekZaslal: so červen 27, 2020 3:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Primární je pravidelnost. Tedy časový rozvrh jídel.

Podle toho si připravit/rozmyslet co budeš následující 2-3 dny jíst a jet podle toho.
Rychlovka je i steak na pánvi se zeleninou. Pohoda jazz.
Fast je i zeleninový salát s kuřecím masem nebo kebab se zeleninou.
Že je něco nemastné a neslané znamená, že je to blbě uvařené.

Napsal jsi toho spoustu, ale nic konkrétního. Ani o fyzickém výdeji, ani o tom, kdy, kde a jak často jíš a ani co tedy vlastně jíš. Takhle je ten celý dotaz dost na pikaču.
_________________
Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Sestavování jídelníčku - workflow
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: