|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Zajímavé články a odkazy k tématu: | |  |
eSko
Naivka

|
|
| nahoru |
|
 |
herza
Anonymní
|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 6:01 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
eSko
Naivka

|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 6:03 pm Předmět: |
|
|
Ano _________________ "Ti, kteří si myslí, že nemají čas na tělesná cvičení, si budou muset dříve či později najít čas pro nemoc." Edward Stanley
|
|
| nahoru |
|
 |
herza
Anonymní
|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 6:04 pm Předmět: |
|
|
Sympaták..., jaké, že je Tvé povolání? Na té fotce vypadáš jako doktor...
|
|
| nahoru |
|
 |
eSko
Naivka

|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 6:05 pm Předmět: |
|
|
Studuji, v tomhle lítám po škole. Nutriční terapie
EDIT: A díky za toho sympaťáka, někdy teda zajdem na kafe _________________ "Ti, kteří si myslí, že nemají čas na tělesná cvičení, si budou muset dříve či později najít čas pro nemoc." Edward Stanley
|
|
| nahoru |
|
 |
herza
Anonymní
|
|
| nahoru |
|
 |
Gohan

|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 6:08 pm Předmět: |
|
|
Teda původně jsem čekal že esko dělá z herzy přihřátého chlapíka co si hraje na kadeřníka  ¨
Tady je vidět že zdání klame jako svině
|
|
| nahoru |
|
 |
eSko
Naivka

|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 6:08 pm Předmět: |
|
|
| herza napsal: | Aha, takže na I. lékařské, to je nově otevřený obor, pokud se nemýlim. |
Bohužel ne Přijímačky jsem nezvládl, chybělo mi pár bodů, takže pouze vyšší odborná, ale do toho ještě drtím literaturu, která se studuje na VŠ, ptž na tý VOŠ se učí věci, které jsem už pročetl na střední _________________ "Ti, kteří si myslí, že nemají čas na tělesná cvičení, si budou muset dříve či později najít čas pro nemoc." Edward Stanley
|
|
| nahoru |
|
 |
herza
Anonymní
|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 6:14 pm Předmět: |
|
|
| eSko napsal: | | herza napsal: | Aha, takže na I. lékařské, to je nově otevřený obor, pokud se nemýlim. |