|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Markisha

|
Zaslal: út srpen 31, 2010 11:51 am Předmět: |
|
|
Tak abych to upřesnila jde- o naprosto běžnou maminu kolem čtyřiceti let, manažerku bez pohybu.
Otázka ani tak nebyla myšlena tak, jestli to bude fungovat, jako spíš, jestli to té paní neublíží a jestli se nebude zbytečně trápit. Protože já sama, i když jak víte, nejsem žádnej odborník ani přeborník, jsem na 110 kilech začínala pouze na tom, že jsem jedla menší porce po menších dávka, racionálně, tzn. v podstatě cokoli, ale ne smaženosti, sladkosti a pod., pravidelně cvičila a šlo mi to dvě kila týdně, problémy začaly až když jsem se vrátila k liftu.
V současné době jsem se rozhodla věnovat se liftu a dietu nedržet, pouze to, co na začátku a ejhle jde mi to stejně 0,5-1 týdně a nemám chuť ani na pizzy, ani sladký...a výkony v liftu se mi začínají blížit tomu, co jsem měla předtím. Ale já teď ani o nic neusiluju, proto taky nepíšu log. Jsem ráda, že jsem ráda, abych pravdu řekla. Já budu ráda, když budu mít na IPF lize pod 90 a udělám si III.VT, ale když to nebude, tak se taky nezblázním. Jsem v klidu.
Jenom mi je tý paní líto, když vidím, jak se trápí...a nechci nikomu mluvit do řemesla, není to má věc, jen mě to zajímalo.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
_Lundgren

|
Zaslal: út srpen 31, 2010 11:51 am Předmět: |
|
|
Tak se jím taky řiď :) _________________ Ahoj, já jsem Lundgren a jsem vesloholik...
|
|
| nahoru |
|
 |
OndraR

|
Zaslal: út srpen 31, 2010 11:58 am Předmět: |
|
|
| citace: | | Ta otázka nezněla jestli je CKD vhodná ale jestli jí bude fungovat. |
Já sem si nějak myslel že tohle je jasný
protože dieta což je rozdíl příjem/výdej muže fungovat skoro jakákoliv pokud to nen íněco extremního co spomalí metabolismus.
|
|
| nahoru |
|
 |
Reichenberk

|
Zaslal: út srpen 31, 2010 12:02 pm Předmět: |
|
|
| Markisha napsal: | Tak abych to upřesnila jde- o naprosto běžnou maminu kolem čtyřiceti let, manažerku bez pohybu.