Nejsem žádný boxerský odborník, ale fandit budu Hayemu, protože jsou mi velice sympatické jeho výkony. Jak bych to řekl - má v sobě tu dravost a jde za Knockoutem. Ze všech jeho profesionálním zápasů došly do posledního kola jen 2. Wladimir je přesný opak a Haye ho myslím docela vystihnul v rozhovorech co dával. Já osobně se těším na tenhle zápas dost, myslím si, že do posledního kola to nedojde. A na Hayeho si zkusím v pátek vsadit, snad to vyjde :).
_________________ Phenom, Last Emperor, Hendo, Meathead.
Kevin Levrone, Frank Zane, Steve Reeves.
Jako vždycky, před zápasem hype a potom jasná záležitost, s tím rozdílem, že je to teď ještě vyhypovaný do extrému.
Takže krásnej kurz na Vlada a ještě special sázka za dvacku - Klicko 12kolo KO Win, přesně jak slibuje 26:1 .
_________________ 178 cm, 80 kg (Vrchol objemu :o)
Já bych zas nějak Hayeho nevyzdvihoval do nebes. Zrovna jsem tohle četl na jedné stránce :
"Haye je jen další bojovník, který přecenil své schopnosti. Porazil několik lepších boxerů z křížové váhy, ale nikdy se nepostavil Marco Huckovi, Steve Cunninghamovi a Tomaszi Adamkovi. Pak se přestěhoval do divize těžké váhy, kde porazil jen pár stárnoucích boxerů."
S tímhle názorem se nedá jinak než souhlasit.
_________________ "Neaktivně žít, znamená pasivně umírat."
„Můžeš mít buď výsledky nebo výmluvy. Nemůžeš mít obojí.“ - Arnold Schwarzenegger
„Jdi statečně dopředu, protože každá zkušenost je lekce.“ - Bruce Lee
Nevím teda, jak to má být s tím časem, všude většinou píšou, že to začne v 9, ale na RTL programu mají od 21:45 countdown a 22:45 začátek, na sport2 mají 21:15 začátek večera..
Jinak na fortuně zase upravili kurz na Hayeho až na 2,95.
_________________ Phenom, Last Emperor, Hendo, Meathead.
Kevin Levrone, Frank Zane, Steve Reeves.
_________________ "Neaktivně žít, znamená pasivně umírat."
„Můžeš mít buď výsledky nebo výmluvy. Nemůžeš mít obojí.“ - Arnold Schwarzenegger
„Jdi statečně dopředu, protože každá zkušenost je lekce.“ - Bruce Lee