Mr.Olympia 2011

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 61, 62, 63  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Mr.Olympia 2011  Úvodní stránka -> Soutěže -> Mr.Olympia 2011
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

tak jak to dopadne ?
Jay Cutler
50%
 50%  [ 73 ]
Kai Green
16%
 16%  [ 24 ]
Phil Heath
23%
 23%  [ 34 ]
Branch Warren
5%
 5%  [ 8 ]
Dennis Wolf
2%
 2%  [ 4 ]
nekdo jinej
1%
 1%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 145

Autor Zpráva
Mikuc

PříspěvekZaslal: so září 17, 2011 8:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem to amatérsky okoukl, s každým následným rokem to prožívám méně a méně:)
Jay má dle mého lehce natrhlý biceps, snad je natolik inteligentní aby se nenechal takto blbě napíchnout!?
Jinak je pro mě hrůza na něj koukat - otlučená krabice svalů, která je na každou stranu jinak zmuchlaná, vše jakž takž zachraňují extrémně široká ramena. O pasu ani nemá cenu snad psát. Takový TýRex.
Roky prostě nezastaví.
Není na něm nic co by bylo spojeného se slovem estetika a typem líbivého kulturisty!
Phil je pro mě jednoznačně nejlepší! Hezky se na něj kouká:)
A že vypadá mezi J.C. a K.G. trošku subtilněji? O to více je estetičtější - dle mého by se tímto směrem měla kulturistika ubírat! Nabouchané ,ale na této postavě líbivé a nebrutálně působící objemy, pěkná separace, symetrie a perfektně upravená pokožka.
Kai bude dle mého druhý. Předvádí standart, nic nevého, rží pohromadě, nemocný není, naše oči si už na něj zvykly, na finále ještě vytvrdne, ale myslím, že pro většinu okolo není ten pravý na titul.
Kdyby ale vyhrál, také bych se nezlobil.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik

PříspěvekZaslal: so září 17, 2011 8:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Mikuc napsal: