| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
M.o.K
|
Zaslal: ne září 25, 2011 6:55 pm Předmět: vyziva na praxi |
|
|
dobry den,jsem student,mam tyden praxi a tyden skolu kdyz mam skolu tak mam pravidelnou vyzivu ale kdyz mam praxi tak sem na te praxi 8 hodin a mame jenom 1 prestavku : ( takze jim rano v 5:30 dopoledne 9:30 a odpoledne v 14:00...takze by me zajimalo co by jste delali kdyby jste byli na mem miste.a taky bych rad vedel jake jidlo si nosite do skoly.
diky
|
|
| nahoru |
|
 |
| |
 |
Mravenec1

|
Zaslal: ne září 25, 2011 7:05 pm Předmět: Re: vyziva na praxi |
|
|
Praxe mam taky (strojní mechanik - zámečník) jídlo já mam třeba tak, že ráno bud před začátkem praxí ... snídaně... "6:30-6:55" a pak oběd... "10:30 - 11:00" a pak po praxich "14:05 konec...pak fitko a pak az jakoby obed a vecere dohromady... a ve škole to jde lepe. (ale což oto, já nedodržuju kulturistickej jídelníček jako někdo tady)
Na praxe by sis musel nosit jídlo z domova logicky...nějáké zdravé sváči jako je ty celozrný, tmavý housky, rohlíky s šunkou, sýrem, zeleninou atd... nebo jak malej kulturista neco s masem + rejžičku...někdo si dělá třeba čínu do mističek a jí to...ale to pak je cítit všude když to rozděláš na praxích a jíš to..
|
|
| nahoru |
|
 |
guruhonza
Anonymní
|
Zaslal: ne září 25, 2011 7:20 pm Předmět: Re: vyziva na praxi |
|
|
nevim, co mate s těma kulturistama... kdybych se měl najíst s housky se salámem, tak jich sním 8 a furt nemám dost... maso s přílohou je automatický
|
|
| nahoru |
|
 |
Culda13
|
|
| nahoru |
|
 |
Merrao

|
Zaslal: ne září 25, 2011 7:25 pm Předmět: |
|
|
| Culda13 napsal: | ty vole ,co chcete dělat ,až budete pracovat každej den ? |
Co by. Bažanta a kapačku s rozmixovanou "rýží a kuřecím" :))
|
|
| nahoru |
|
 |
M.o.K
|
Zaslal: po září 26, 2011 12:53 pm Předmět: |
|
|