|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Jan Kenny
|
Zaslal: ne leden 15, 2012 11:21 am Předmět: Brigáda ? |
|
|
Dobrý den, sice je poměrně brzo ale lepší než shánět věci na poslední chvíli. Má někdo zkušenosti s dobrou brigádou?? Pokud by byla v zahraničí byl by to jedině plus. Problém je že jsem student SŠ a 18 mi bude až v říjnu .... Je možné něco sehnat ?
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
koubic
|
Zaslal: ne leden 15, 2012 11:48 am Předmět: |
|
|
ano máme zkušenosti s brigádou  a v jakém tak oboru by jsi chtěl pracovat?
Naposledy upravil koubic dne ne leden 15, 2012 12:06 pm, celkově upraveno 1 krát
|
|
| nahoru |
|
 |
Jan Kenny
|
Zaslal: ne leden 15, 2012 11:54 am Předmět: |
|
|
Nemám přehled co je za možnosti, co jsem se díval tak velmi častý je sběr ovoce na farmách, na tom až tak nezáleží .
|
|
| nahoru |
|
 |
koubic
|
Zaslal: ne leden 15, 2012 12:08 pm Předmět: |
|
|
a proč nechceš pracovat v česku? hledal jsi něco?
|
|
| nahoru |
|
 |
guruhonza
Anonymní
|
Zaslal: ne leden 15, 2012 12:11 pm Předmět: |
|
|
| Jan Kenny napsal: | | Nemám přehled co je za možnosti, co jsem se díval tak velmi častý je sběr ovoce na farmách, na tom až tak nezáleží . |
v Austrálii atak? nejsem si jistej, ale to by mělo bejt od 18
|
|
| nahoru |
|
 |
Jan Kenny
|
Zaslal: ne leden 15, 2012 12:12 pm Předmět: |
|
|
Tak chtěl bych se podívat trochu jinam, a i finančně co jsem se díval by to vyšlo i s ubytováním, cestou a dalšími náklady lépe.
|
|
| nahoru |
|
 |
guruhonza
Anonymní
|
Zaslal: ne leden 15, 2012 12:14 pm Předmět: |
|
|
no začni si tím, že si zjistíš, kam vůbec můžeš, když ti nebude ani 18
|
|
| nahoru |
|
 |
koubic
|
Zaslal: ne leden 15, 2012 12:21 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Izman
|
Zaslal: ne leden 15, 2012 12:31 pm Předmět: |
|
|
pokud by jsi chtel spojit trening s vydelavanim penez bez skladat nakladaky do firmy s nabytkem takovej trenink jen tan nesezenes a vydelas nejaky kacaky.