Ovesná kaše

Jdi na stránku 1, 2  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Ovesná kaše  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Ovesná kaše
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pacatom

PříspěvekZaslal: út leden 17, 2012 6:20 pm    Předmět: Ovesná kaše Odpovědět s citátem

čau lidi chci se zeptat k čemu je dobrá ovesná kaše?jsem začátečník tak mě hned neukřižujte
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Draper

PříspěvekZaslal: út leden 17, 2012 6:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdybych chtel byt vtipnej, tak napisu k jidlu.
Merrao

PříspěvekZaslal: út leden 17, 2012 7:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak Draper má nejspíše pravdu :)))

Ovesná kaše je směs ovesných vloček a mléka - základní suroviny, může to být pokrm obohacený o ovoce, sladidlo jakékoliv, kakao, skořici, vaniklku, ořechy, proteinový prášek...

Je to především sacharidový pokrm který skrývá mnoho polysacharidů- které jsou důležité pro růst svalů- vitamínů a minerálních látek.

Přidáním proteinového prášku nebo tvarohu (po vychlazení) a ořechů z toho může udělat kompletně vyvážené jídlo pro sportovce.

Historii ovesné kaše si najdi na wikipedii, určitě tam bude :D
Deadlift
Moderátor

PříspěvekZaslal: út leden 17, 2012 7:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tleskám
pacatom

PříspěvekZaslal: út leden 17, 2012 7:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Merrao napsal:
Tak Draper má nejspíše pravdu :)))

Ovesná kaše je směs ovesných vloček a mléka - základní suroviny, může to být pokrm obohacený o ovoce, sladidlo jakékoliv, kakao, skořici, vaniklku, ořechy, proteinový prášek...

Je to především sacharidový pokrm který skrývá mnoho polysacharidů- které jsou důležité pro růst svalů- vitamínů a minerálních látek.

Přidáním proteinového prášku nebo tvarohu (po vychlazení) a ořechů z toho může udělat kompletně vyvážené jídlo pro sportovce.

Historii ovesné kaše si najdi na wikipedii, určitě tam bude :D