|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
jenova3
(ban)
|
Zaslal: so únor 04, 2012 6:15 pm Předmět: Strava zalozena prevazne na rostlinných bilkovinach. |
|
|
Zdravim :)....Je mi 18 let a posiluji od 15 let (ale se skoro rocni prestavkou v 17ti letech takze se vse jakoby anulovalo)....Mam takový jeden problem.Nekomu se mozna bude zdat velký ,ale snad mi tu nekdo dovede rict uprimny nazor zalozeny na pravdě.Jde tu jak uz asi podle nadpisu vite o bilkoviny a to rostlinneho typu.Jsem student a tak nemam zrovna dvakrat moc penez nato abych si mohl sestavit jidelnicek s obsahem adekvatniho mnozstvi zivocisných bilkovin (1,7-2,3g na 1kg telesne vahy)..Tak co stim ze ? :/ co jineho mi zbiva nez to nahradit rostlinnyma..no a tak jsem si teda sestavil jidelnicek ktery obsahuje prumerne 180g rostlinnych bilkovin +- (pečivo,těstoviny,luštěniny,mleko,sojový protein)...Nějake to maso na oběd či vejce tam jsou ale je toho malo.Vim že nemužu srovavat učinky živočišných bilkovin s rostlinnyma nebo whey protein se sojovým..bohužel ale nemam jinou možnost a přesto bych rad nejakou tu hmotu (svalovou) přibral.7-8 jidel deně a v každem jidle 20-38g bilkovin.A taky jsem se chtel tak bokem zeptat jestli to neni prehnane konzumovat dene 100g proteinoveho prašku (5 mencich davek z duvodu doplneni bilkovin v jednotlivých jidlech).A OMLOUVAM SE VŠEM LIDEM ZA PŘIPADNE PŘEKLEPY A GRAMATICKE CHYBY.V TOMHLE SMERU JSEM KRAPEC RETARDOVANEJ A JE MI LITO ALE DODNES JSEM NEBYL SCHOPEN POJMOUT PRAVYDLA ČESKEHO PRAVOPISU,A TAK SE TEDA OMLOUVAM LIDEM KTEŘI TO MUSI ČIST.
P.S.:+Multivitamin,multimineral,kapsle rybí olej.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
guruhonza
Anonymní
|
Zaslal: so únor 04, 2012 6:26 pm Předmět: Re: Strava zalozena prevazne na rostlinných bilkovinach. |
|
|
dotaz?
jenova = genova?
jestli jo, tak Jason to nehraje... on je fakt nemocnej
jestli ne - sry za spam
|
|
| nahoru |
|
 |
jenova3
(ban)
|
Zaslal: so únor 04, 2012 6:32 pm Předmět: Jenova |
|
|