dieta (břišní svaly)

Jdi na stránku 1, 2  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - dieta (břišní svaly)  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> dieta (břišní svaly)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sosin9

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 8:14 pm    Předmět: dieta (břišní svaly) Odpovědět s citátem

Zdravim, pomohl by mi nekdo se sestavením jídelníčku pro vyrýsování svalů, především břišních ? Cvičení si dělám podle, zajímalo by mě spíš co přesne jíst a kdy, jsem ve výživě začátečník, tak Vás prosím o pomoc. Díky moc.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DaveX

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 8:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Draper

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 8:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Proc mu cpes hned vlny, kdyz je to, jak sam pise, ve vyzive zacatecnik, takze nejprve by asi bylo vhodne zacit od zakladu.
DaveX

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 8:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Protože ten článek je popsaný hodně dopodrobna. Nebál bych se toho to zkusit. Chce si to nejdřív zjistit potřebné informace tady z fora, kde se hubnutí řeší pořád.

Já třeba hubnu bez vln, protože mi to prostě nevychází a jde to dobře. Pomaleji, ale nestěžuju si.

Naposledy upravil DaveX dne po únor 06, 2012 9:09 pm, celkově upraveno 1 krát
sosin9

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 8:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kdyz na to tak koukam, neni nejaky jiny zpusob ? jelikoz jeste delam kolektivni sporty, asi by mi chybela energie, a vadilo by kdybych obedy jedl normalne ve skolni jidelne ? diky
DaveX

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 8:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No očividně máš stejný problém jako já.

Nejdřív se rozepiš, jaký jídelníček máš doteď.
Smazaný uživatel (071)

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 9:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych poprosil o jídelníček pro zvětšení zadních deltů a lýtek.
sosin9