|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
sosin9
|
Zaslal: po únor 06, 2012 8:14 pm Předmět: dieta (břišní svaly) |
|
|
Zdravim, pomohl by mi nekdo se sestavením jídelníčku pro vyrýsování svalů, především břišních ? Cvičení si dělám podle, zajímalo by mě spíš co přesne jíst a kdy, jsem ve výživě začátečník, tak Vás prosím o pomoc. Díky moc.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
DaveX
|
Zaslal: po únor 06, 2012 8:22 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Draper

|
Zaslal: po únor 06, 2012 8:30 pm Předmět: |
|
|
Proc mu cpes hned vlny, kdyz je to, jak sam pise, ve vyzive zacatecnik, takze nejprve by asi bylo vhodne zacit od zakladu. _________________ CIZOPASNIK: Drapere, ty nejsi divnej, ty jsi z jiny galaxie a mam podezreni, ze te odtamtud vyhnali, protoze jsi byl divnej i na meritka mimozemstanu
http://mismasfitness.cz/
Nejlepsi trenink na svete? HPM - hlavne poradne makat!! (hovnival)
|
|
| nahoru |
|
 |
DaveX
|
Zaslal: po únor 06, 2012 8:44 pm Předmět: |
|
|
Protože ten článek je popsaný hodně dopodrobna. Nebál bych se toho to zkusit. Chce si to nejdřív zjistit potřebné informace tady z fora, kde se hubnutí řeší pořád.
Já třeba hubnu bez vln, protože mi to prostě nevychází a jde to dobře. Pomaleji, ale nestěžuju si.
Naposledy upravil DaveX dne po únor 06, 2012 9:09 pm, celkově upraveno 1 krát
|
|
| nahoru |
|
 |
sosin9
|
Zaslal: po únor 06, 2012 8:44 pm Předmět: |
|
|
kdyz na to tak koukam, neni nejaky jiny zpusob ? jelikoz jeste delam kolektivni sporty, asi by mi chybela energie, a vadilo by kdybych obedy jedl normalne ve skolni jidelne ? diky
|
|
| nahoru |
|
 |
DaveX
|
Zaslal: po únor 06, 2012 8:51 pm Předmět: |
|
|
No očividně máš stejný problém jako já.
Nejdřív se rozepiš, jaký jídelníček máš doteď.
|
|
| nahoru |
|
 |
Smazaný uživatel (071)
|
Zaslal: po únor 06, 2012 9:07 pm Předmět: |
|
|
Já bych poprosil o jídelníček pro zvětšení zadních deltů a lýtek.
|
|
| nahoru |
|
 |
sosin9
|
Zaslal: po únor 06, 2012 9:19 pm Předmět: |
|